اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1390 / کد مطلب: 1890 / نظرات: 0

فرماندار مركزحوزه انتخابیه سبزوار:


ما مجریان انتخابات امانتدار تك تك آرای مردم هستیم


ما مجریان انتخابات امانتدار تك تك آرای مردم هستیم معاون استاندار و فرماندار مركز حوزه انتخابیه سبزوار در آستانه 12 اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس نهم گفت: ما مجریان انتخابات امانتدار تك تك آرای مردم هستیم و این عهد و میثاق ما با خداوند و مردم است. 
  
مهندس 'قاسم شعبانی عطار' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای قانون ، رعایت عدالت و اصل بی طرفی را سرلوحه كار خود در اجرای تمام مراحل انتخابات قرارداده ایم و تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی در عین رعایت قانون و قانونمندی است.

وی با بیان اینكه وظیفه ما برگزاری انتخابات است، ادامه داد: نگرش و جریان سیاسی خود را در انجام این وظیفه دخالت نمی دهیم.

رییس هیات اجرایی انتخابات مركز حوزه انتخابیه سبزوار اضافه كرد: به تمام مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تاكید شده به هیچ عنوان از امكانات دولتی و موقعیت اداری خود له یا علیه كاندیدایی استفاده نكنند .

وی گفت: انتخابات مجلس نهم با حضور حدود پنج هزار نفر عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب برگزار می شود.

شعبانی تاكید كرد: همه ما مسوولان و مردم باید دست به دست هم دهیم تا انتخابات 12 اسفند را سالم و پرشور و با نشاط و به نحو احسن انجام دهیم.

فرماندار سبزوار با اشاره به اهمیت و نقش مجلس ، انتخابات مجلس نهم را از مهمترین رخدادهای امسال دانست .

وی به شیطنت های دشمنان انقلاب و نظام بعد از فتنه سال 1388 اشاره كرد و گفت: در این انتخابات باید دشمنان خارجی و داخلی را مایوس كنیم.

رییس شورای تامین سبزوار اضافه كرد : انتخابات باید در فضایی امن و با آرامش كامل برگزار شود كه این فضا در حوزه انتخابیه سبزوار فراهم است.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است كه 23 نامزد در این حوزه برای ورود به مجلس نهم با هم رقابت می كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.