اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1897 / نظرات: 0

یک مسوول :


تخلفات تبلیغاتی كاندیداهادر سبزوار بسیار كمتر از دوره های قبل بود


تخلفات تبلیغاتی كاندیداهادر سبزوار بسیار كمتر از دوره های قبل بود
 رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سبزوار گفت: تخلفات تبلیغاتی نامزدهای مجلس نهم و حامیان آنها در این شهرستان بسیار كمتر از دوره های قبل بود . 
   
 'محمد كلاته'  در گفت و گو با ایرنا افزود: كاندیداها و طرفداران و حامیان آنها ضوابط قانونی مربوط به تبلیغات انتخاباتی را در این دوره بیشتر رعایت كردند.

وی گفت : در موارد اندكی تخلفاتی همچون نصب عكس و پوستر در محل هایی كه منع قانونی داشت و نیز چاپ پوستر بزرگتر از ابعاد قانونی به هیات بازرسی شهرستان گزارش شد كه از طریق كمیته امحا نسبت به رفع آن اقدام و تذكرات لازم داده شد.

وی اضافه كرد: سه اكیپ نیز امروز مامور امحای تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی در سطح شهرستان شدند كه احتمال داشت از شب گذشته تا صبح امروز انجام شده باشد.

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سبزوار خاطر نشان كرد: از زمان آغاز انتخابات ،گزارش های مربوط به تبلیغات زودهنگام كاندیداها ،تخلفات تبلیغاتی و بداخلاقی های انتخاباتی از طریق مردم و بازرسان به هیات های بازرسی اعلام و از طریق هیات های اجرایی انتخابات پیگیری و تذكرات لازم داده شد.

وی رعایت نشدن اخلاق انتخاباتی توسط تعداد اندكی از نامزدها از جمله انتقادات غیر منصفانه از رقبا و یا طرح مباحثی كه موجب تخریب اذهان شهروندان می شد را هم خاطر نشان كرد و گفت: در مجموع در این حوزه هم با مشكل خاصی مواجه نبودیم.

وی اظهار داشت: در روز برگزاری انتخابات مجلس نهم نیز بازرسان ما با حضور در شعبات اخذ رای نظارت كاملی بر روند برگزاری انتخابات داشته و تخلفات احتمالی را از طریق سربازرسان به این هیئت ها منعكس می كنند.

409 نفر از اعضای هیات بازرسی ، سربازرسان و بازرسان در حوزه انتخابیه سبزوار بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظارت می كنند.

23 نفر در حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب كاندیدای انتخابات مجلس نهم هستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.