اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1916 / نظرات: 1

فرمانده انتظامی سبزوار :


تمام توان خود را برای حفاظت از آرای مردم سبزوار به كار گرفته ایم


تمام توان خود را برای حفاظت از آرای مردم سبزوار به كار گرفته ایم  فرمانده انتظامی سبزوار گفت: تمام توان خود را برای حفاظت از آرای مردم و حفظ امنیت انتخابات در این شهرستان به كار گرفته ایم.
  
 
سرهنگ 'قنبرعلی آزادواری' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه به فرموده امام راحل (ره) میزان رای مردم است ابراز امیدواری كرد: وظیفه خطیر حفاظت از آرا و مسوولیت های محول شده به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به آمادگی 100 درصد نیروهای این فرماندهی از شب گذشته گفت: پیش از ساعت هفت صبح امروز تمام نیروهای مورد نیاز را در شعبات اخذ رای مستقر كرده ایم.

وی اضافه كرد: علاوه بر این نیروها تمهیدات زیادی، هم در ناحیه مقاومت بسیج و هم در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برای حفظ امنیت انتخابات انجام شده است.

سرهنگ ' آزادواری ' گفت: در عین اینكه امیدواریم مورد خاصی پیش نیاید اما در صورت لزوم برای خدمتگزاری به شهروندان آماده هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغ شده تلاش كردیم كلیه اقدامات لازم را در همه زمینه ها با هماهنگی شورای تامین شهرستان انجام دهیم .

وی ابراز امیدواری كرد: امروز مردم با همه توان و با شور و نشاط بسیار بالا در شعبات اخذ رای حضور یافته و شاهد انتخاباتی باشكوه در این شهرستان باشیم.

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین با بیان اینكه در دوره تبلیغات انتخاباتی تخلفات خاصی در شهرستان سبزوار نبود از همه نامزدهای انتخابات مجلس به دلیل شركت و حضور آنها در صحنه و نیز هواداران آنها تقدیر كرد.

وی افزود: در یك هفته تبلیغات انتخاباتی نامزدها و در 24 ساعت گذشته هیچگونه تنش و مشكل امنیتی خاصی در شهرستان نداشتیم. شهرستان های سبزوار ، جوین ،جغتای و خوشاب دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.