اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1917 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب : مجلس مظهر و انعكاس اراده مردم است.


  امام جمعه خوشاب گفت: مجلس مظهر و انعكاس اراده مردم است.
  
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'رمضانعلی ثباتی مقدم ' در خطبه های این هفته نمازجمعه، خوشاب افزود: مجلس نقطه وصل مردم و نظام است كه به مثابه نمایشگاهی از عزم و رشد ملی محسوب می شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای حضور در انتخابات، گفت: همچنان كه ولی امر مسلمین فرمودند، ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، سیلی سخت تری از راهپیمایی 22 بهمن به چهره استكبار خواهد زد.

ثباتی مقدم اظهار داشت: مردم شهید پرور خوشاب از همان ساعات اولیه با حضور گسترده خود در شعب اخذ رای، بار دیگر دشمنان نظام و استكبار را مایوس كردند.

امام جمعه خوشاب در ادامه از اقشار مختلف مردم كه تاكنون موفق نشده اند در پای صندوق های رای حاضر شوند، دعوت كرد تا هر چه سریعتر به تكلیف شرعی و ملی خود عمل كنند.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود اهانت نیروهای آمریكایی به قرآن كریم در افغانستان را مورد تاكید قرار داد و افزود: این حركات زشت به منظور دامن زدن به اختلافات دینی در كشورهای مختلف است.

امام جمعه خوشاب همچنین در نماز جمعه این هفته طی سخنانی پیرامون ولادت امام حسن عسكری (ع) با نقل روایتی از این امام همام گفت: عبادت فقط به منزله نماز و روزه گرفتن فراوان نیست بلكه عبادت بندگی خدا و تفكر در عظمت الهی است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.