اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1918 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


حضورپرشورمردم درانتخابات نشان ولایتمداری وتیری برقلب و چشم دشمن است


حضورپرشورمردم درانتخابات نشان ولایتمداری وتیری برقلب و چشم دشمن است  امام جمعه سبزوار حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای را نشان دهنده تبعیت آنها از ولایت فقیه عنوان كرد و گفت: این حضور تیری بر قلب و چشم دشمنان است. 
    
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ' غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریك ولادت حضرت امام حسن عسكری (ع) ، چهار ویژگی افراد حزب اللهی از دید آن حضرت را ایمان واقعی به خدا ، پذیرش فرستادگان خداوند با تمام وجود ، عارف بودن به مقام اولیا و انبیای الهی و بزرگان دین و تابع ولایت بودن عنوان كرد.

وی خطاب به مردم گفت: شركت شما در انتخابات بهترین پاسخ به استكبار جهانی و موجب مایوس تر شدن آنان است.

وی این موفقیت را به ملت تبریك گفت و افزود: پاسخ دشمن شكن شما در 12 اسفند همچون پاسخ محكمی است كه 22 بهمن به دشمنان و مخالفان انقلاب و نظام دادید.

وی با اشاره به اصل تولی و تبری اظهار داشت: امروز گفتن مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، ثوابی به اندازه گفتن مرگ بر معاویه و یزید دارد.

خطیب جمعه سبزوار همچنین با اشاره به فرموده ای از امام راحل گفت: در انتخابات، برد و باخت مطرح نیست بلكه مهم خدمت به مردم است و تحقق اسلام در این كشور یكی از خواسته های همگانی است.

وی ایجاد نفاق و دو دستگی بین نمایندگان منتخب با سایر نامزدها را از برنامه های مخالفان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد و خواستار هوشیاری نسبت به آن شد.

وی افزود: طبق تاكیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب كسانی كه برای مجلس انتخاب می شوند باید به فكر تشكیل مجلسی مقتدر ، دارای برنامه و چشم اندازی روشن برای یك دوره چهار ساله باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهارداشت: افرادی كه به عنوان نمایندگان مردم به مجلس نهم راه می یابند باید دلسوز ، دارای پشتكار و آشنا به مجلس باشند تا دست در دست هم كشوری مستقل و الگو برای همه كشورهای اسلامی بسازند.

وی با اشاره به هفته احسان و نیكوكاری و سالروز تشكیل كمیته امداد به فرمان امام راحل خواستار كنترل موسسات مختلف خیریه و ساماندهی آنها شد. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.