اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1390 / کد مطلب: 1923 / نظرات: 0


دو نماینده از حوزه انتخابیه سبزوار، جوین ، جغتای و خوشاب به مجلس راه یافتند


دو نماینده از حوزه انتخابیه سبزوار جوین  جغتای و خوشاب به مجلس راه یافتند  رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار گفت: با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین ، جغتای و خوشاب دو نماینده منتخب به مجلس راه یافتند.
  
 
حسین میر دشتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بین آرا ماخوذه در حوزه انتخابیه مذكور، 'محمد رضا محسنی ثانی' با 53هزار و چهار رای و 'رمضانعلی سبحانی فر' با 52 هزار و 933 رای با كسب بالاترین آرا ، راهی مجلس شدند.

وی مجموع آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین و جغتای را 218 هزار و 885 رای عنوان كرد و افزود: در این حوزه انتخابیه 23 نامزد به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: در راستای ماده 68 قانون انتخابات افرادی كه نسبت به نتایج آرا اعتراض دارند، می توانند شكایت خود را ظرف مدت دو روز از تاریخ انتشار آگهی انتخابات به هیات اجرایی انتخابات مستقر در فرمانداری ارسال كنند.

رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار، جوین ، جغتای و خوشاب ، آرا ماخوذه در سومین میان دوره ای چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه را در مجموع 144 هزار و 735 رای عنوان كرد.

میر دشتی افزود: از بین آرای ماخوذه به ترتیب 'حسن عالمی' با 87 هزار و 15 رای، 'سید محمدعلی امین' با 30 هزار و 860 رای و 'غلامرضا مصباحی مقدم' با هشت هزار و 296 رای در 193 شعبه شهرستان سبزوار و بخش های تابعه اكثریت آرا را كسب كردند.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.