اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1390 / کد مطلب: 1955 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مسوولان قدردان حضور حماسی مردم در انتخابات باشند


مسوولان قدردان حضور حماسی مردم در انتخابات باشند  امام جمعه سبزوار از مسوولان خواست قدردان حضور حماسی مردم در انتخابات باشند و به وظایف خود در قبال آنها به خوبی عمل كنند.
  
 
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ،حضور مردان و زنان مسن قد خمیده پای صندوق های رای و تشكیل صف های طولانی از جمله در جنوب شهر سبزوار در انتخابات 12 اسفند را یادآور شد.

وی اظهار داشت :این حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند لبیك محكمی به وصیت امام راحل (ره) و سفارشات مقام معظم رهبری و همچنین سیلی محكمی به صورت استكبار بود.

خطیب جمعه سبزوار از ملت ایران و مردم همیشه در صحنه سبزوار برای این حضور حماسی و نیز دست اندكاران برگزاری انتخابات 12 اسفند قدر دانی كرد.

وی با اشاره به سابقه طولانی محاصره اقتصادی كشور و وجود مشكلاتی افزود: این حضور گسترده مردم پای صندوق های رای با وجود مشكلات ،به دلیل ایمان آنها به نظام و انقلاب است.

امام جمعه سبزوار اهمیت و جایگاه مجلس را به توجه به حساسیت امام راحل (ره) در این حوزه مورد اشاره قرار داد و از نمایندگان منتخب ملت خواست توجه به نیازهای امروز كشور هم در بعد مادی و هم معنوی داشته باشند.

وی اتحاد همه نمایندگان مجلس و غیر مجلسی ها را برای حل مشكلات كشور همچون گرانی و غیره مورد تاكید قرار داد و گفت: اگر اتحاد باشد همه این مشكلات به زودی زود حل می شود.

وی در بخشی از سخنانش رعایت نكردن حریم دیگر كاندیداها توسط برخی نامزدهای مجلس نهم را هم مورد گلایه قرار داد و با اشاره به فرموده ای از امام راحل (ره) گفت: نامزدی كه در مسائل انتخاباتی حریم مسائل اسلامی را رعایت نكند نمی تواند محافظ اسلام باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به تلاش های شبانه روزی برخی مسوولان ، از پاسخگو نبودن برخی دیگر در ساعات اداری گلایه كرد و افزود: پست و مقام از وسیله هایی است كه می تواند انسان را به جهنم ببرد.

وی در ادامه از بد حجابی برخی بانوان در خیابان های شهر به شدت گلایه كرد و گفت: به سبكی كه جلو می رویم آیا می توانیم جلو فساد را بگیریم ؟

وی ضمن درخواست از نیروی انتظامی برای دقت بیشتر در این مورد ، حساسیت و نگرانی های امام خمینی (ره) نسبت به جوانان را خاطر نشان كرد و گفت:آزادی به شكل غربی آن موجب تباهی جوانان و دختران و پسران ما می شود و این در حالی است كه سرمایه ای گرانبهاتر از اینها در كشور نداریم .

وی با اشاره به پیشرفت های كشور در دوران انقلاب از جمله پیشرفت های خوب در حوزه های علمیه و دانشگاه ها ، پیشرفت های كم نظیر از نظر سیاسی و پیشرفت های معجزه آسا در حوزه نظامی افزود: در عین اینكه این نقاط قوت باید تقویت شود آفات را هم باید از بین برد.

وی همچنین اظهار داشت : بنا به فرموده امام راحل نمایندگان مجلس در حال و آینده و رئیس جمهور و روسای ما بعد نگذارند دستگاه های خبری و مطبوعات و مجله ها از اسلام و مصالح كشور منحرف شوند .

امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش با اشاره به برخی معضلات در بعضی واحدهای صنفی خواستار دقت در اعطای پروانه به اصناف شد.

وی بر دقت در حوزه موقوفات سبزوار هم تاكید كرد و گفت : اگر چنین شود مردم سبزوار كه سابقه كمك های خوبی از جمله در كمك به عتبات عالیات دارند تشویق به كمك بیشتر در حوزه وقف هم می شوند.

خطیب جمعه سبزوار ضمن گرامیداشت 22 اسفند سالروز تشكیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی خواستار توجه بیشتر به خانواده معظم شهدا شد و گفت: كمك های مادی برای این خانواده ها جای فرزند و یا سرپرست خانواده از دست رفته را نمی گیرد.

وی با بیان اینكه ائمه اطهار (ع) و معمار كبیر انقلاب عنایت ویژه ای به این خانواده ها داشتند نمونه هایی از آن را در دوره امام حسن مجتبی (ع) بیان كرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی بهره برداری مناسب از منابع آب و خاك در اختیار هر كشوری را موجب از بین رفتن فقر دانست.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.