اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1390 / کد مطلب: 1956 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس نشان حمایت اكثریت مردم از نظام بود


حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس نشان حمایت اكثریت مردم از نظام بود  امام جمعه شهرستان خوشاب گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم با وجود تبلیغات گسترده دشمنان پیام های مهمی از قبیل حمایت اكثریت مردم از نظام اسلامی داشت.
  
 
حجت الاسلام 'رمضانعلی ثباتی مقدم' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب این حضور را حماسه ملی و تو دهنی به دشمنان و تبلیغات آنها هم دانست.

وی اضافه كرد: همچنین این حضور گسترده مردم پیام داد هر چه فشار و تبلیغات دشمنان بیشتر باشد حضور مردم پرشورتر خواهد بود و پیروز اصلی انتخابات ملت قهرمان ایران هستند.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به اجلاس مجلس خبرگان رهبری و بیانیه پایانی آن گفت: در بخشی از این بیانیه آمده مدیریت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه و ناخدای كشتی انقلاب همواره چراغ راه مسوولان و مردم بوده است.

وی افزود: این بیانیه ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از رهنمودهای ایشان از مسوولان و مردم خواسته راهنمایی های معظم له را نصب العین خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی توسط حضرت امام ، خواستار استقرار بنیاد شهید و امور ایثارگران در این شهرستان شد و گفت: با وجود گذشت بیش از یكسال از ارتقای خوشاب به شهرستان و با توجه به تعداد زیاد شهدا و ایثارگران در شهرستان هنوز این امر محقق نشده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با تسلیت سالروز رحلت آیت الله سید ابوالقاسم كاشانی هم گفت: این عالم مجاهد هم با استعمار خارجی و هم استبداد داخلی مبارزه كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.