اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 اسفند 1390 / کد مطلب: 1958 / نظرات: 1

مدیر كل كمیته امداد خراسان رضوی :


12مجتمع فرهنگی ،تربیتی و خوابگاهی در استان فعالیت دارد


12مجتمع فرهنگی تربیتی و خوابگاهی در استان فعالیت دارد  مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: 12 مجتمع فرهنگی ، تربیتی و خوابگاهی در سطح استان فعالیت دارند.
  
 
به گزارش ایرنا ، ' علی اصغر حاجی نقی'  در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی ،تربیتی و خوابگاهی امام سجاد (ع) كمیته امداد سبزوار همچنین ، افزود: نزدیك به 40 هزار دانش آموز و هفت هزار دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی با بیان اینكه برای ادامه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان امكاناتی فراهم شده، افزود: بخشی از هزینه های تحصیلی دانشجویان تحت پوشش را هم كمیته امداد متقبل می شود.

وی با تاكید بر اینكه به اعتقاد كمیته امداد این خانواده ها و افراد دارای استعدادهای بسیار بالایی هستند، ادامه داد: برای شكوفایی این استعدادها باید ظرفیت های مناسبی ایجاد شود.

حاجی نقی هدف از راه اندازی مجتمع های فرهنگی ، تربیتی و خوابگاهی را شناسایی دانش آموزان دارای استعدادهای تحصیلی بالا و حضور متمركز آنها در این محل عنوان كرد.

وی گفت: این دانش آموزان ضمن ادامه تحصیل در آموزشگاه ها و مدارس سطح شهرستان ها با آموزش های فوق برنامه در این مجتمع ها ،مهارت های زندگی و شغلی را فرا می گیرند تا در آینده با ادامه تحصیل و طی مدارج بالای دانشگاهی هنر و حرفه مناسبی هم آموزش ببینند.

وی با اشاره به فعالیت كانون های فرهنگی و تربیتی در كنار این مجتمع ها در سطح شهرستان ها ،افزود: در این كانون ها در كنار حمایت های مادی ، در زمینه مسائل فرهنگی ، خانوادگی و دینی و اعتقادی دانش آموزان هم با برنامه های متعدد و برگزاری كلاس های متفاوت طراحی شده كار می شود.

مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینكه این برنامه ها توانسته در نوع خود نشاط و پویایی و تحرك را بین خانواده ها ایجاد كند، ابراز امیدواری كرد: دامنه این كانون ها به اقصی نقاط استان گسترش یابد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.