اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 فروردين 1391 / کد مطلب: 2061 / نظرات: 0

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی:


تعداد مسافران نوروزی سبزوار افزایش قابل توجهی دارد


تعداد مسافران نوروزی سبزوار افزایش قابل توجهی دارد  جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سبزوار گفت:تعداد مسافران نوروزی این شهرستان تاكنون ، افزایش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
  
 
' محمد كلاته'  و همزمان با پایان دور نخست سفرهای نوروزی در گفت و گو با ایرنا ، این مطلب را با توجه به افزایش قابل توجه مسافران اسكان یافته در این شهرستان در شب های گذشته بیان كرد.

وی ارائه آمار در این مورد را موكول به روزهای آینده كرد و گفت: شب 29 اسفند بالغ بر 12 هزار و 500 مسافر در این شهرستان اسكان یافتند كه از تمام امكانات برای اسكان این تعداد استفاده شد.

وی افزود: در سایر ایام نوروز تا كنون هم ، هر شب از یك هزار و 300 مسافر نوروزی تا پنج هزار نفر در اماكن اقامتی مختلف شهرستان از جمله هتل ،مهمانپذیر ،مدارس و .... اسكان یافته اند.

وی با اشاره به نصب دستگاه های تردد شمار در پنج محور ورودی و خروجی سبزوار شامل محور تهران – سبزوار ، سبزوار – مشهد ، سبزوار – بردسكن ، سبزوار- اسفراین و سبزوار- سلطان آباد گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در حدود 9 روز اخیر 602 هزار و 570 وسیله نقلیه به این شهرستان وارد و یا خارج شده اند.

وی افزود: به طور میانگین روزانه بیش از 34 هزار و 710 دستگاه خودرو وارد این شهرستان شده و 32 هزار و 230 دستگاه خودرو از این شهرستان خارج شده اند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.