اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1391 / کد مطلب: 2118 / نظرات: 0

امام جمعه جغتای :


قطع رابطه با آمریكا به استقلال سیاسی و اقتصادی ایران كمك كرده است


قطع رابطه با آمریكا به استقلال سیاسی و اقتصادی ایران كمك كرده است امام جمعه جغتای گفت : قطع رابطه با آمریكا به استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی، كمك كرده است. 
   
 به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام علی اكبر موحدی پور در خطبه این هفته جغتای به بیستم فروردین سالروز قطع رابطه با آمریكا اشاره كرد و افزود :در این روز امام (ره) پرچم استكبار را به زیر كشید و با خردمندی هر چه تمام تر، همه توطئه ها را خنثی كرد و ما این روز را همیشه به فال نیك می گیریم.

وی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره كرد و گفت : هر زمانی كه به ایران فشاری وارد شده است ، كیفیت كالاهای داخلی بالا رفته و كشورمان از این گونه تهدیدهای دشمنان اسلام ضرری نكرده است.

وی افزود : دستیابی به انرژی صلح آمیزهسته ای كه از ملی شدن صنعت نفت برای ایران با ارزش تر است در زیر فشارها و تحریم های دشمنان ، محقق شد و باید یاد شهدای ارزشمند هسته ای كشورمان ، بیش از پیش گرامی داشته شود.

وی همچنین به 21فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسكن و حساب 100امام (ره) اشاره كرد و گفت : هم اكنون در شهرستان جغتای بیش از 1000واحد مسكونی در دست ساخت است كه 537 واحد آن در مرحله سفت كاری قرار دارد و در آینده ای نزدیك این واحدها تحویل مالكان آنها خواهد شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.