اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 18 فروردين 1391 / کد مطلب: 2120 / نظرات: 0


افزایش 27 درصدی تصادفات منجر به فوت برون شهری در ایام نوروز


 
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از افزایش 27 درصدی تصادفات منجر به فوت برون شهری این شهرستان در ایام نوروز نسبت به سال گذشته خبر داد .
سرهنگ قنبرعلی آزادواری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران )ایسنا) ـ منطقه خراسان، علت این امر را شرایط بد جوی در روزهای آخر اسفندماه سال گذشته و اوایل فروردین 91 و همچنین خستگی رانندگان عنوان کرد و افزود : این آمار از 25 اسفندماه سال گذشته تا آخر روز 15 فروردین است .
وی از کاهش 32 درصدی تصادفات جرجی و کاهش 28 درصدی تصادفات خسارتی برون شهری در این مدت در این شهرستان اشاره کرد .
وی از اقدامات انجام شده در سال جاری و موثر در کاهش تصادفات خسارتی برون شهری به نصب تابلوهای ثابت در مناطق حادثه خیز با همکاری اداره راه و ترابری شهرستان و گشت های تلفیقی با پلیس راه سبزوار در محورهای خطرناک اشاره کرد .
سرهنگ آزادواری در ادامه از کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و به کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی و 60 درصدی تصادفات خسارتی درون شهری در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد.
وی اضافه کرد : مصدومان سوانح رانندگی درون شهری در مدت مذکور 30 درصد کاهش داشته است.
وی در خصوص کاهش تصادفات درون شهری اذعان کرد : آشنایی مردم با قوانین ، اجرا شدن قوانین جدید راهور از سال گذشته ، حضور موثر نیروهای انتظامی در مناطق پرخطر و میادین اصلی در این راستا موثر بوده است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.