اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 فروردين 1391 / کد مطلب: 2154 / نظرات: 0

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی :


خبرنگاران رسالت سنگینی برای كمك به توسعه سبزوار دارند


خبرنگاران رسالت سنگینی برای كمك به توسعه سبزوار دارند  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: در شرایطی كه سبزوار رو به جلو در حركت است خبرنگاران این شهرستان رسالت سنگینی برای كمك به توسعه شهرستان برعهده دارند.
  
 
به گزارش ایرنا ، 'مجید عسكری'  در نشست با شماری از خبرنگاران سبزوار بر اطلاع رسانی نقاط شاخص و ظرفیت های شهرستان و گوشزد كردن نواقص موجود به مسوولان مربوطه تاكید كرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وظیفه خبرنگار ایرانی و اسلامی در عصری كه تاخت و تاز علیه اسلام شدت گرفته برای مقابله با تهاجمات دشمن سنگین تر از گذشته است.

وی اظهار داشت: استكبار جهانی شهادت طلبی ، مكتب عاشورایی و مهدوی را بر نمی تابد و از بین بردن آن را راه تسلط بر مسلمانان می داند.

عسكری ادامه داد: تهاجم فرهنگی استكبار جهانی در قالب شبیخون فرهنگی ،ناتوی فرهنگی و در حال حاضر جنگ نرم پیاده شده و خبرنگاران پیشقراولان فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

وی نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را خاطر نشان كرد و گفت: تحقق این شعار می تواند كشور را در برابر تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمن متكی به خود و بیمه كند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اضافه كرد: كار فرهنگی هم در عرصه شعار امسال كمتر از تولید و صنعت نیست.

شماری از حاضران در این نشست به بیان مشكلات ، خواسته ها و دغدغه های خود در حوزه كار رسانه پرداختند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.