اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2158 / نظرات: 0


جذب 75درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مصوب سال 90 شهرداری سبزوار


ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار گفت: تاکنون 75 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مصوب سال 90 شهرداری سبزوار جذب شده است.
به گزارش سبزوار پيام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار سید عباس شبیری کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مصوب سال 90 شهرداری سبزوار را 7 میلیارد و 678 میلیون ریال عنوان و خاطر نشان کرد: از این اعتبار تاکنون 5 میلیارد و 807 میلیون ریال جذب شده است.
وی با اظهار اینکه اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای از تبصره  ماده 12بودجه کل کشور به شهرداری ها تخصیص می یابد، به چند طرح عمرانی شهرداری در سال گذشته اشاره و اظهار داشت: خرید تجهیزات امداد و نجات آتش نشانی سبزوار در سال گذشته دارای اعتبار مصوب 200 میلیون ریال بود که تاکنون 200 میلیون ریال از این اعتبار تخصیص، 100 درصد اعتبار جذب شده و طرح نیز 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شبیری کل اعتبار مصوب سال 90 طرح توسعه شبکه معابر شهری را هم 4 میلیارد و 478 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این اعتبار تاکنون 2 میلیارد و 607 میلیون ریال تخصیص یافته و طرح با جذب 68 درصدی دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد بوده است.
وی طرح کانال دفع آبهای سطحی را نیز یکی دیگر از طرح های عمرانی سال گذشته برشمرد و با بیان اینکه کل اعتبار مصوب سال90 این طرح یک میلیارد ریال اعلام شده بود، ادامه داد: میزان تخصیص اعتبار این طرح هم یک میلیارد ریال و جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی 20 درصد بوده است.
ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار همچنین اعتبارات مصوب احداث و تکمیل سوله چند منظوره بحران را 2 میلیارد ریال اعلام و افزود: به این طرح نیز که دارای پیشرفت فیزیکی40 درصد با جذب اعتبار 40 درصد بوده است، 2 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه شهرداری سبزوار دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی مانند دارا بودن 9 سازمان تابعه،کارخانه آسفالت، ماشین آلات، نیروی متخصص، کارخانه تولید بلوک و جدول می باشد، خواستار اجرای طرح های عمرانی از پیمانی بصورت امانی و همچنین افزایش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای از سوی مسئولان استان و شهرستان شد.
 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.