اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2164 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


مقابله با معضل واردات بی رویه یكی از دلایل نامگذاری سال به نام تولید ملی است


مقابله با معضل واردات بی رویه یكی از دلایل نامگذاری سال به نام تولید ملی است  امام جمعه شهرستان خوشاب گفت:مقابله با معضل واردات بی رویه یكی از دلایل نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است . 
   
 حجت الاسلام 'رمضانعلی ثباتی مقدم ' در خطبه های نماز جمعه این هفته خوشاب افزود: مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی ، فرصت توانمند سازی كشور ، احیای خودباوری ، تاكید بر تولید به عنوان ضرورتی روزافزون و مقابله با یك معضل كهنه بنام واردات بی رویه كالا از عمده دلایل نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی بوده است.

وی اظهارداشت : موضوع اقتصاد همچنان در صدر مسائل مهم ملی قرار دارد و این امر یكی از مهمترین دلایل نامگذاری امسال بود.

وی به دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری اشاره كرد و گفت: با تدبیر و درایت امام (ره) هیچگونه بن بستی در كشور وجود ندارد.

وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام در واقع نشان از خرد جمعی و حاصل تلاش نظام جمهوری اسلامی در توجه به روح قوانین اسلامی ، كشف دستورات امروزین اسلام و مقتضیات زمان كنونی است.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش در نظام اسلامی پاسدار استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی است كه در این راه شهدای گرانقدری همچون فكوری ، شیرودی ، صیاد و ... را تقدیم كرده است .

وی به سالروز شهادت 'خالد اسلامبولی' اشاره كرد و گفت: فریاد خشم او در برابر دیكتاتور مصر امروز به بار نشسته و فریاد اسلامخواهی مسلمانان مصر بلند و فرعون مصر در قفس گرفتار شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.