اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 فروردين 1391 / کد مطلب: 2168 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار وی‍‍ژه سبزوار:


مهمترین و اساسی ترین رویكرد مدیریتی سبزوار تحقق شعار سال است


مهمترین و اساسی ترین رویكرد مدیریتی سبزوار تحقق شعار سال است معاون استاندار و فرماندار وی‍‍ژه سبزوار بر تحقق شدن شعار 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' تاكید كرد و گفت :مهمترین و اساسی ترین رویكرد مدیریتی امسال این شهرستان تحقق شعار سال 91 است . 
   
 به گزارش سبزوار پيام به نقل از  ایرنا ،قاسم شعبانی عطار  در نشست اختتامیه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان افزود: عظمت ،توفیق،آزادی ، استقلال و عزت ما در راستای تحقق شعار امسال است.

نماینده عالی دولت در سبزوار اظهارداشت:همه ما باید تلاش كنیم تا در سال جاری كارهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم و گامهای موثرو مفیدی را برای تحقق شعار سال برداریم .

رییس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای شهرستان سبزوار همچنین از اعضای این ستاد خواست تا همچون گذشته با برنامه ریزی و تلاش مضاعف میزبانان خوبی برای زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشند.

شعبانی با اشاره به ارزیابی های انجام شده در ایام نوروز امسال گفت :مجموعه مدیریت شهرستان برای ارائه خدمات و استقبال از مسافران و زائران نوروزی تلاش خوبی كردند.

فرماندار ویژه سبزوار در ادامه از افزایش چشمگیر مسافر و زائر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و از عملكرد اعصای این ستاد در ارائه خدمات به مسافران و زائران ابراز خرسندی كرد.

معاون استاندار خراسان رضوی در سبزوار در عین حال گفت : اگرچه هنوز كاستی‌ها و كمبودهایی داریم باید همانگونه كه نقاط قوت را تقویت می‌كنیم برای شناسایی و رفع كمبودها هم تلاش كنیم.

این مسوول برای جذب بیشتر گردشگر و توقف مسافران و زائران عبوری از این شهرستان بر توجه و معرفی بیشتر آثار تاریخی و جاذبه های تفریحی و طبیعی این شهرستان تاكید كرد.

وی ادامه داد: در حد توان و اختیارات از اعتبارات سال جاری در این زمینه دریغ نمی‌كنیم و باید دستگاه‌های اجرایی هم به این موضوع كمك كنند.

شعبانی بیان كرد: بدون شك توقف بیشتر مسافر و گردشگر در شهرستان سبزوار برای اشتغالزایی جوانان این شهرستان هم موثر است.

رییس كارگروه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گرشگری سبزوار از مسوولان ذیربط خواست برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری سبزوار به شهروندان و مسافران و گردشگران تلاش كنند.

این مسوول همچنین به كیفی كردن نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سراهای این شهرستان در پارك بهمن و دیگر نفاط شهرستان تاكید كرد.

جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار هم در این نشست با ارائه گزارشی به اسكان بیش از 85 هزار و 830 نفر(ثبت در سایت اسكان) این شهرستان در ایام نوروز امسال اشاره كرد.

محمد كلاته 1724 مورد بازرسی، 104 گزارش مردمی، ایجاد 122 پرونده تخلف، 26 مورد گشت مشترك و تشكیل 196 پرونده در تعزیرات و صدور حكم برای متخلفان را بخشی از اقدامات این ستاد بر شمرد.

حشمت ا...متین فر دبیر ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار هم در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه و از تلاش كمیته های چندگانه این ستاد قدر دانی كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.