اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1391 / کد مطلب: 2185 / نظرات: 0


بروغنی:تصویب درآمد نفتی 61 هزار میلیارد تومانی دولت در بودجه 91


بروغنی:تصویب درآمد نفتی 61 هزار میلیارد تومانی دولت در بودجه 91  عضو کمیسیون تلفیق گفت: نمایندگان این کمیسیون پیشنهاد دولت مبنی بر درآمد 61 هزار و 55 میلیارد تومانی دولت از نفت در سال جاری را تصویب کردند.
به گزارش سبزوارما به نقل از فارس،علی بروغنی افزود: با تصویب نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق پیشنهاد دولت در مورد قیمت و میزان فروش نفت تصویب شد.
وی گفت: براساس مصوبه تلفیق قیمت هر بشکه نفت خام برای سال جاری 85 دلار و میزان صادرات نفت روزانه 2 میلیون و 740 هزار بشکه و حجم کل درآمد دولتی از نفت 61 هزار و 55 میلیارد تومان تصویب شده است.
عضو کمیسیون تلفیق یادآور شد: همچنین با مصوبه تلفیق همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مکلف هستند درآمد ارزی را به نرخ مرجع از طریق بانک مرکزی تبدیل به ریال کنند.
وی گفت: از درآمدهای نفتی 14.5 درصد سهم وزارت نفت، 23 درصد سهم صندوق توسعه ملی و 2 درصد سهم مناطق نفت‌خیز و محروم اختصاص می‌یابد.
بروغنی یادآور شد: برای صندوق توسعه ملی در سال 91 تصویب شد 10 درصد از منابع این صندوق به صورت ارزی و ریالی برای بخش کشاورزی و آب و 10 درصد نیز برای بخش صنعت و معدن به شکل ارزی و ریالی و 18 درصد از این منابع برای پیمانکاران صنایع بالادستی نفت اختصاص یابد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.