اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2210 / نظرات: 1

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی :


160روحانی مراسم سوگواری ایام فاطمیه را در سبزوار برگزار می كنند


160روحانی مراسم سوگواری ایام فاطمیه را در سبزوار برگزار می كنند  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: قریب به 160 روحانی مراسم سوگواری ایام فاطمیه را در سطح این شهرستان برگزار می كنند. 
   
 حجت الاسلام 'محمد علی فاطمیان'  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حدود 30 روحانی اعزامی از قم و مشهد ، 30 روحانی مستقر در روستاها و 100 روحانی در شهر سبزوار برای برگزاری مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در حال ساماندهی هستند.

وی برگزاری سوگواری ایام فاطمیه به مدت پنج شب توسط روحانیون اعزامی ،به مدت سه تا هفت شب توسط هیئات مذهبی و به مدت سه روز در محل دفتر امام جمعه سبزوار شامل روز شهادت و روزهای قبل و پس از آن را خاطر نشان كرد.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در روز شهادت حضرت زهرا (س) مقابل مسجد جامع سبزوار با حضور هیئات مذهبی شهرستان و مردم هم خبر داد.

وی افزود:در شام غریبان ام ابیها(س) نیز برنامه دسته روی حرم تا حرم از محل امامزاده یحیی (ع) سبزوار تا امامزاده شعیب (ع) در سوگ رحلت آن بانوی گرامی برگزار می شود.

این مسوول با بیان اینكه تلاش ما سوق دادن برگزاری مراسم مربوط به مناسبت های سال توسط تشكل های غیر دولتی است ، افزود: كانون دارلعلم سبزوار در این مناسبت به طور جدی برای تزئینات سطح شهر وارد شده كه كمك های لازم از جانب این اداره هم انجام می شود.

وی سیاهپوش كردن شهر و نصب پوستر ویژه ایام فاطمیه بر روی خودروها را از دیگر برنامه ها به مناسبت این ایام عنوان كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.