اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2249 / نظرات: 0


فرماندار جوين از جذب 82 ميليارد ريال اعتبار براي توسعه بخش کشاورزي شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، به نقل امروز پنجم ارديبهشت از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، مهدي فروزان در جلسه شوراي اداري شهرستان جوين با اعلام اين خبر افزود: در تلاشيم تا با فراهم آوردن مقدمات لازم زمينه بهره مندي جوانان علاقمند از تسهيلات کشاورزي کم سود را فراهم كنيم.

وي طراحي موتور ملي 2.4 مگاواتي به دست جوانان شهرستان را نمونه‌اي از بروز و ظهور استعدادهاي آنان در عرصه دانش و فناوري خواند و اظهار داشت: اين امر علاوه بر خودکفايي کشور موجب ارسال موتورهاي 8.2 مگاواتي معيوب از سوي کشورهاي همجوار براي تعمير به شهرستان جوين شده است.

رييس شوراي اداري شهرستان جوين در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در سال جاري در بازرسي‌هايي که از ادارات به عمل خواهد آمد با مسوولاني که خريد کالاهاي خارجي را بر کالاهاي داخلي ترجيح دهند، برخورد خواهد شد.

فروزان تصريح كرد: با ارائه تسهيلات، از ارتقاي کيفيت توليدات داخلي نيز حمايت مي شود تا اين حرکت نوعي تعامل دوسويه در راستاي افزايش اقبال عمومي براي خريد کالاهاي ايراني شود.

فرماندار جوين با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري، گفت: اين نامگذاري‌ها در راستاي توسعه و پيشرفت علمي و صنعتي کشور و با در نظر گرفتن نيازها، زيرساخت ها و ظرفيت هاي کشور مطرح مي‌شود كه بايد براي محقق شدن آن برنامه‌ريزي نمود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.