اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2253 / نظرات: 1


تصادف در محورهای خراسان رضوی پنج كشته و زخمی برجای گذاشت


تصادف در محورهای خراسان رضوی پنج كشته و زخمی برجای گذاشت  جانشین رییس پلیس راه استان خراسان رضوی گفت: بر اثر واژگونی یك دستگاه اتوبوس مسافربری و یك كامیون در محورهای این استان طی 24 ساعت گذشته دو نفر كشته و سه نفر زخمی شدند.
  
 
سرهنگ 'ناصر امیاری' عصر سه شنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری در ساعت 30/1 بامداد روز دوشنبه در محور شهرستان سبزوار یك نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.

وی گفت: علت واژگونی این اتوبوس كه حامل یك هیات عزاداری از یكی از استان های غرب كشور برای شركت در مراسم عزاداری ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مشهد بود، خواب آلودگی و خستگی راننده خودرو اعلام شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بر اثر واژگونی یك دستگاه كامیون هوو در محور قدیم سبزوار به نیشابور در ساعت 30/8 دقیقه روز دوشنبه راننده خودرو جان خود را از دست داد.

سرهنگ امیاری علت اصلی این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده كامیون ذكر كرد.

وی از رانندگان وسائل نقلیه خواست از انجام رانندگی در مواقع خستگی اجتناب نموده، از رانندگان كمكی برای طی مسیر استفاده كرده و یا بعد از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

وی همچنین ترافیك كنونی در محورهای ارتباطی استان خراسان رضوی را روان اعلام كرد.

او با اشاره به لغزندگی برخی از محورهای استان به دلیل بارش باران از رانندگان وسائل نقلیه خواست قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه را رعایت كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.