اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2308 / نظرات: 0

دكتر محمد رضا محسني :


همدلی و همراهی نمایندگان و مسوولان سبب توسعه شهرستان سبزوار شده است


همدلی و همراهی نمایندگان و مسوولان سبب توسعه شهرستان سبزوار شده است  نماینده مردم شهرستان های سبزوار،جوین،جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت :همدلی و همراهی نمایندگان ،امام جمعه ،معاون استاندار و فرماندار و همه مدیران و مسوولان محلی سبزوار سبب توسعه این شهرستان شده است .
  
 
به گزارش خبرنگارایرنا، دكتر محمد رضا محسنی روز شنبه در جمع شماری از اعضای شورای اسلامی شهرستان سبزوار افزود:درحال حاضر همدلی بسیار خوبی در سطح مجموعه مدیریت شهرستان وجود دارد.

وی همراهی و وحدت نمایندگان مردم سبزوار،جوین ،جغتای و خوشاب در مجلس هشتم را یاد آور شد و گفت :این همدلی و وفاق سبب شد تا در همه زمینه ها توفیقات خوبی در این شهرستان ها حاصل شود.

وی ارتقای جوین ،جغتای و خوشاب به شهرستان ، ارتقای فرودگاه سبزوار و برقراری پروازهای عتبات عالیات و اجرایی شدن آزادراه حرم تا حرم ، راه آهن، شبكه 48 اینج گاز، ،گازرسانی و آبرسانی روستاها و... را بخشی از كارهای انجام شده و یا در دست انجام در حوزه انتخابیه خود برشمرد.

این نماینده مجلس كه منتخب مردم شهرستان های سبزوار،جوین ،جغتای و خوشاب در دور نهم مجلس شورای اسلامی می باشد از همدلی و همسویی آقای علی بروغنی دیگر نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس هشتم قدر دانی كرد و گفت :انشاءا... این همدلی و همكاری ها در دور نهم مجلس نیز با آقای سبحانی فر منتخب مردم این شهرستان ها ادامه خواهد داشت .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.