اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2332 / نظرات: 0

مدیر آموزش و پرورش :


بيش از 50 برنامه طي هفته معلم در سبزوار برگزار مي شود


بيش از 50 برنامه طي هفته معلم در  سبزوار برگزار مي شود

معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد. 
    
به گزارش ایرنا ، مهندس 'قدرت اله راه چمنی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا در گلزار شهدا ، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و نواختن زنگ سپاس معلم در ساختمان آموزش و پرورش سبزوار آغاز بخش این مراسم در 12 اردیبهشت است.

وی ارسال پیام شهدا به مدارس توسط دوچرخه سواران دانش آموز عضو تشكلهای دانش آموزی و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

وی افزود: نمایشگاه های آثار همكاران فرهنگی ، توانمندی هنرجویان هنرستانها در هنرستان شریعتی ، نمایشگاه هوشمند سازی با حضور شركت های معتبر در هنرستان 17 شهریور ،آثار و نوشته های دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب طرح مهارت زندگی و نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان در مدرسه راهنمایی موثقی طی این هفته برگزار می شود .

وی از برگزاری همایش پیاده روری خانوادگی معلمان ،برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال همكاران مرد فرهنگی ،كوهنوردی و صعود به قله نظرگاه ویژه فرهنگیان و برگزاری مسابقات تنیس روی میز ، بدمینتون و شطرنج ویژه همكاران خانم در سالن قاضی زاده سبزوار به مناسبت هفته معلم هم خبر داد.

راه چمنی با اشاره به برگزاری مراسم یادبود همكاران فرهنگی كه سال گذشته به رحمت ایزدی رفته اند ، افزود: از همكاران موفق در طرح آموزشی دانش آموزان با نیاز ویژه و چند پایه روستایی ، معلمان نمونه كشوری و استانی و فرهنگیان سالمند هم تجلیل خواهیم كرد.

وی برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن و معارف اسلامی منطقه یك استان دز سبزوارو مسابقه دانش آموزی با عنوان 'معلم من بهترین است زیرا .....' ، مسابقه فرهنگی چشمه فیاض از سخنان مقام معظم رهبری ، مقاله نویسی با موضوع زنان با فضیلت در قرآن ، عفت و اثرات آن و آثار و منشا عفاف ، مسابقه شعر و دكلمه و مقاله نویسی با عنوان 'رسالت یك معلم بسیجی در جبهه تهاجم فرهنگی ' را از دیگربرنامه های هفته معلم در سبزوار برشمرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.