اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2336 / نظرات: 0

درجمع رابطین بهداشت ششتمد


خستگی فضای شهرها باعث به خطر افتادن سلامت روانی شهروندان می شود


خستگی فضای شهرها باعث به خطر افتادن سلامت روانی شهروندان می شود شهردار ششتمد گفت: اهداف رابطین بهداشت و شهرداری در بسیاری از حوزه ها مشترک است و رابطین بهداشت می توانند با فعالیت و تلاش خود شهرداری را در ساختن شهری با نشاط یاری نمایند.
محمدرضا قلعه نوی افزود: خستگی و فرتوت بودن چهره شهر باعث به خطر افتادن سلامت روانی شهروندان می شود و تلاش جهت تأمین سلامت روانی شهروندان یکی از وظایف رابطین بهداشت و از برنامه های مهم شهرداری است .
وی ادامه داد: بی شک همراهی و همکاری رابطین به عنوان مبشرین سلامت جامعه می تواند همچنان که تاکنون در حوزه بهداشت فردی مؤثر واقع شده در حوزه بهداشت روانی نیز مؤثر واقع شود.
شهردار ششتمد ادامه داد: رابطین بهداشت امین مردم هستند و این یک نکته کلیدی است که از این ظرفیت بایستی رابطین بهداشت نهایت بهره را در جهت اهداف خود به کار ببرند و ما بعنوان خدمتگزاران در شهرداری انتظار داریم رابطین بهداشت تلاش نمایند وتا زمینه اعتماد مردم به شهرداری جلب شود .
قلعه نوی افزود: تا اعتماد مردم به شهرداری جلب نشود قطعا امورات شهرداری به پیش نخواهد رفت چرا که شهرداری بدون همراهی مردم در انجام پروژه ها ناتوان خواهد بود.
وی اظهار داشت: جای سئوال است چرا که ششتمد با این همه پتانسیل در حوزه های مختلف جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است.
سومین شهردار ششتمد گفت: من هم مثل دو شهردار قبلی ششتمد و سایر مسئولین از این شهر خواهم رفت و اما آنچه که می ماند ششتمد و شهروندان آن خواهد بود پس بیایید خودتان تلاش نمائید و شهرتان را بسازید
قلعه نوی ادامه داد: رابطین بهداشت به کمک سایر دلسوزان شهر تلاش نمایند تا جهت ساختن شهری در شأن شهروندان ششتمدی فرهنگ شهرنشینی در این شهر بیش از پیش نهادینه شود.
دبیر شورای بهداشت بخش ششتمد نیز گفت: تلاش مجموعه رابطین بهداشت در راستای وظایف مشترک حوزه سلامت و خدمات شهری است
عباس زارع افزود: در سطح بخش ششتمد بیش از 210 نفر رابط فعالیت می کنند که بیش از 40 نفر آنان در شهر ششتمد فعال هستند.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف رابطین بهداشت ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مرکز بهداشت جهت انتقال مشکلات و معضلات بهداشت شهروندان در حوزه های مختلف است.
زارع افزود: رابطین بهداشت بدون هیچ چشمداشتی در راستای سلامت جامعه قدم برمی دارند و در این چندسال خدمات متعددی در حوزه های مختلف به شهروندان ارائه داده اند.
وی بر ادامه همکاری های دوجانبه بین حوزه بهداشت و شهرداری تأکید کرد و گفت: در بحث اتلاف سگهای ولگرد ، رفع مشکلات بهداشتی معابر ، جمع آوری زباله و پاکسازی مسیر رودخانه ششتمد همکاری خوبی فی مابین شهرداری و مرکز بهداشت صورت می گرفته که امید داریم این همکاری استمرار یابد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.