اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2342 / نظرات: 0

مدیر جهاد كشاورزی :


سوخت واحد های تولیدی بخش كشاورزی سبزوار تخصیص و تامین شد


 معاون سازمان و مدیر جهاد كشاورزی سبزوار از تأمین و تخصیص سوخت امسال واحد های تولیدی، ماشین آلات و چاه موتورهای كشاورزی بصورت یكجا در ابتدای هر فصل، در این شهرستان خبر داد. 
   
 به گزارش  روابط عمومی مدیریت جهاد كشاورزی سبزوار،محمدجواد ایزدیان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از دغدغه های ذهنی تولید كنندگان بخش كشاورزی، بر مبنای مصرف سوخت در سال گذشته، تخصیص و تأمین سوخت صورت می گیرد.

وی ابراز امیدواری كرد: طبق هماهنگی های انجام شده با مدیریت شركت گاز و سازمان جهادكشاورزی استان، واحد های تولیدی واقع در محدوده قانونی خطوط انتقال گاز، از مزایای این سوخت بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: با همكاری تشكل های صنفی، تخصصی و اتحادیه واحدهای تولیدی بخش كشاورزی، نسبت به اصلاح و توسعه ی مخازن ذخیره سازی نفت گاز در واحدهای یاد شده اقدام خواهد شد.

این مسوول با بیان اینكه راستی آزمایی ماشین آلات كشاورزی و نظارت بر مصرف سوخت واحدهای تولیدی بویژه مرغداری ها، گلخانه ها و چاه موتورهای كشاورزی انجام می گیرد تا گزارش حاصله به منظور تخصیص میزان سوخت به استان ارسال گردد. وی افزود: ماشین آلات مشاغل در حوزه معادن و كارخانجات صنعتی خوراك دام و طیور، مشمول استفاده از سوخت نمی شود.

وی گفت : میزان میانگین سهمیه سوخت شهرستان سبزو.ار ، ماهیانه حدود دو میلیون و 517 هزار لیتر می باشد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.