اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2380 / نظرات: 0


نشاط ایمانی ثمره نهضت قرآنی در آموزش و پرورش ششتمد


طی چندسال اخیر فعالیتهای قرآنی در منطقه ششتمد رشد چشمگیری داشته است و ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان بویژه دانش آموزان به خوبی صورت گرفته است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه در سطح دانش آموزان اثراتی مثبت فراوانی بهمراه دارد و البته یکی از این برکات برگزاری مسابقات در نقاط مختلف استان است که اجرای اینگونه برنامه های در شهرهای کوچک اثراتی فراوانی را در سطح دانش آموزان و والدین بهمراه دارد.
حسن طیبی افزود: منطقه ششتمد از چهارسال قبل که میزبان 16 گروه قرآنی از مناطق آموزش و پرورش سطح استان خراسان رضوی بود فعالیتهای متعدد قرآنی را انجام داده است که ثمرات فراوانی را برای دانش آموزان و منطقه بهمراه داشته است.
وی ادامه داد: صعود از گروه 3 به گروه 2 و درخشش در گروه 2 استان و راهیابی و کسب دو مقام کشوری توسط دانش آموزان ششتمدی از افتخارات فعالیتهای قرآنی این منطقه است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: اسقبال دانش آموزان باعث شده است که 20مدرسه قرآن در منطقه دایر گردد و حدود 50% دانش آموزان از این کلاسها بهره مند می شوند.
طیبی افزود: تأسیس انجمن قاریان و حافظان دانش آموزی و انجمن سخنوران جوان با عضویت بیش از 30 حافظ و خطیب برتر دانش آموزی استان باعث شده که امروز ما این دانش آموزان را به مدارس و محافل مذهبی منطقه و شهرستان جهت سخنرانی اعزام می نمائیم.
وی در پایان اظهارداشت: تشکیل و تقویت انجمن قرآن و عترت کانون فرهنگی و تربیتی این منطقه باعث شده که حجت الله اکبری عضو این انجمن به عنوان منتخب استان خراسان رضوی و عضو کمیسیون تشکل مذبور در سطح کشور انتخاب شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.