اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2391 / نظرات: 0

در کارگروه تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی جوین اعلام شد/


خرید كالاهای خارجی در ادارات جوین ممنوع شد


خرید كالاهای خارجی در ادارات جوین ممنوع شد  فرماندار جوین از اعلام ممنوعیت خرید كالاهای خارجی دارای مشابه داخلی در ادارات این شهرستان خبر داد. 
   
 به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان در نخستین نشست كارگروه تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی شهرستان جوین مساله قاچاق را یكی از مهم ترین پدیده های مغایر با رشد اقتصادی كشور دانست.

وی اظهار داشت: كمیته ای در اداره بازرگانی شهرستان تشكیل شده و با جدیت برای مبارزه با این پدیده شوم برنامه ریزی و اقدام می كند.

وی گفت: فرهنگسازی برای استفاده از تولیدات داخلی در میان دانش آموزان از طریق آموزش و پرورش و ترویج نگاه به موضوع كار به عنوان امری ستودنی از سوی دستگاه های فرهنگی موجب تسهیل در اجرای برنامه های توسعه اقتصادی در شهرستان می شود.

فرماندار جوین از مجمع امور صنفی خواست ضمن بازدید از واحدهای عرضه كالا، نسبت به ترغیب فروشندگان به استفاده و عرضه كالاهای ایرانی اقدام نماید.

فروزان با تاكید بر فراهم شدن زیرساخت های لازم برای تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان خاطرنشان كرد: همه دستگاه ها به ویژه بانك ها باید تلاش خود را برای جذب و ارائه خدمات به سرمایه گذاران به كار گیرند.

وی تحقق هرچه بیشتر خودكفایی در عرصه های گوناگون و افزایش دستاوردهای كشور در بخش های مختلف را از ویژگی های مثبت حمایت از تولید ملی عنوان كرد.

فرماندار جوین ابراز امیدواری كرد، عزم جمعی مردم و مدیران موجب تحقق منویات رهبری و شكست تحریم های دشمنان علیه ملت ایران شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.