اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2393 / نظرات: 0

همزمان با یكصدمین سفر استانی رییس جمهور:


19 عضو كابینه به شهرهای استان خراسان رضوی سفر می كنند


19 عضو كابینه به شهرهای استان خراسان رضوی سفر می كنند همزمان با یكصدمین سفر استانی رییس جمهوری، 19 نفر از اعضای دولت از روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری به شهرهای مختلف استان خراسان رضوی سفر می كنند. 
   
 به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، همزمان با دور چهارم سفرهای استانی هیات دولت، 19 نفر از اعضای دولت از روز پنجشنبه -21 اردیبهشت ماه جاری - با سفر به شهرهای مختلف استان خراسان رضوی، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی هیات دولت، مشكلات، كمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند كرد.

بر اساس این گزارش، مصطفی محمدنجار وزیر كشور در مشهد مقدس، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان های بردسكن و خلیل آباد، مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در شهرستانه ای باخزر و تایباد و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های تخت جلگه و نیشابور حضور می یابند.

صادق خلیلیان وزیر جهاد كشاورزی در شهرستان های جغتای و جوین، مجید نامجو وزیر نیرو در شهرستان های خواف و رشتخوار، رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان های زاوه و مه ولات وسید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های تربت جام و فریمان حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشكلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

همچنین حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در درگز، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در سبزوار و سید حسن موسوی رییس سازمان میراث فرهنگی در شهرستان های بجستان و گناباد حضور می یابند.

علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه، كامران دانشجو وزیر علوم، علی نیكزاد وزیر راه و شهرسازی و رستم قاسمی وزیر نفت به ترتیب در شهرستان های بینالود، چناران، قوچان و كلات حضور می یابند.

شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد محمدی زاده رییس سازمان حفاظت محیط زیست، لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری و علی سعیدلو معاون امور بین الملل رییس جمهوری نیز به ترتیب در شهرستان های تربت حیدریه، كاشمر، خوشاب و سرخس حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشكلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

از جمله برنامه های رییس جمهوری در دور چهارم سفرهای استانی هیات دولت، حضور در جمع مردم استان خراسان رضوی، سفر به 27 شهرستان استان و سخنرانی درجمع مردم شهرهای مختلف این استان، شركت در كارگروه اشتغال، حضور در جلسه هیات دولت در این استان است.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزیدگان و مدیران اجرایی استان و همچنین انجام گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از طریق شبكه استانی از دیگر برنامه های یكصدمین سفر استانی هیات دولت در استان خراسان رضوی اعلام شده است.

علاوه بر این، برنامه های ویژه ای نیز برای یكصدمین سفر استانی هیات دولت تدارك دیده شده است كه اجرا خواهد شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.