اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2412 / نظرات: 0

در آستانه سفر رئیس جمهور به دیار سربداران :


امام جمعه سبزوار اشتغال را از مهمترین نیازهای جوانان شهرستان دانست


امام جمعه سبزوار اشتغال را از مهمترین نیازهای جوانان شهرستان دانست امام جمعه سبزوار در آستانه سفر ریاست جمهوری به دیار سربداران از ایشان  و دولتمردان خواست در تصویب طرح ها و دادن قول ها به مردم اولویت ها را در نظر گیرند.   
 حجت الاسلام و المسلمین ' غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نماز جمعه این هفته  ،اشتغال را از مهمترین نیازهای جوانان سبزوار برشمرد و افزود: بیکاری معضلاتی همچون بزهکاری ها و اعتیاد را به دنبال دارد.
خطیب جمعه سبزوار همچنین عملی کردن قول ها و مصوبات سفرهای استانی را هم خواستار شد .
وی ضمن تقدیر از سفرهای استانی ریاست جمهوری گفت: سفرهای استانی دولت کاری برجسته ، ضروری و بسیار خوب است که در این مورد هیچ شکی وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و همچنین روز زن و مادر گفت : نقش مادران در تربیت مردان و زنان بزرگ در طول تاریخ مساله مهمی است که باید آن را در نظر داشت.
وی در ادامه ایستادگی عده ای از زنان مقابل ناصرالدین شاه در مساله تحریم تنباکو ،در عین رعایت حجاب اسلامی و دفاع از خود با اسلحه را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمن از وجود و تربیت اینگونه زنان در کشورهای اسلامی نگران است.
وی ادامه داد: دشمن می خواهد استفاده از پوشش و لباس هایی که اثری از اسلام در آن نیست را بین زنان رواج دهد و حال آنکه مردان نباید در مقابل بدحجابی زنان خود بی غیرت باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه امروز برخی به بدحجابی افتخار می کنند افزود: نباید در مقابل این مساله سکوت کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زنان را از جهنمی که پهلوی ها و غرب و شرق برای زن ساخته بودند نجات داد که باید قدردان آن بود.
وی همچنین با یادآوی این جمله که بهشت زیر پای مادران است گفت: من با کودکستان ها مخالف نیستم اما صدها کودکستان جای آغوش مادر و تربیت والدین را نمی گیرد.
وی نسبت به سنگین شدن مهریه ها هشدار داد و افزود: طبق آمار یکی از مسایلی که زندگی ها را تلخ کرده و به هم می زند همین مهریه سنگین است.
امام جمعه سبزوار روز زن را روز الگوگیری از سرور زنان عالم نامید و افزود: همه باید افتخار کنیم که اسوه ما حضرت زهرا (س) است.
وی همچنین نسبت به نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی و اسرائیل ، آمریکا و انگلیس هشدار داد و با اشاره به جنایات صهیونیست ها در فلسطین و اشغال این کشور توسط آنها گفت: ملت ما و کشورهای اسلامی باید بیدار باشند و فریب این مستکبران را نخورند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.