اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2423 / نظرات: 0

رییس جمهوری در جمع مردم خوشاب:


ثروت ها و مراكز قدرت جهان توسط عده ای خاص به تاراج می رود


ثروت ها و مراكز قدرت جهان توسط عده ای خاص به تاراج می رود  رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: عده ای خاص ثروت ها و مراكز قدرت جهان را در دست دارند و به تاراج می برند.
  
 
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' روز یكشنبه در ادامه چهارمین روز از یكصدمین سفر استانی هیات دولت در جمع مردم خوشاب افزود: تمام معادن اصلی آسیا، آفریقا و آمریكای جنوبی توسط این عده چپاول می شود و فرهنگ این ملت ها نیز به تاراج می رود.

وی خاطرنشان كرد: امروز در همه جای دنیا ظلم، تبعیض ، جنایت، كشتار و دروغگویی وجود دارد كه ناشی از عملكرد این عده محدود است.

رییس جمهوری با بیان این كه خدا انواع توانایی ها را در اختیار انسان قرار داده است، افزود: باید بتوان از این توانایی ها به خوبی استفاده و آنها را شكوفا كرد.

احمدی نژاد اظهار داشت: هر جا عمل زشت، ضد بشری، كشتار، تبعیض و تجاوز وجود دارد به دلیل وجود كسانی است كه دل آنها تزكیه نشده است.

وی تاكید كرد كه در هر كجا اتفاق زیبا و حادثه انسان سازی رخ می دهد، حاصل عملكرد انسان های پاك است.

رییس جمهوری یادآور شد: اگر این عده انگشت شمار می خواهند به سعادت برسند باید راه خداوند متعال را انتخاب كنند.

احمدی نژاد همچنین درمورد شهرستان خوشاب گفت: این شهرستان جدید است و حمایت ها برای پیشرفت آن باید افزایش یابد و مردم نیز كار و تلاش خود را افزایش دهند.

وی خطاب به مسوولان محلی این شهرستان گفت: آنچه كه از دست دولت برای حمایت از این شهرستان برمی آید در اختیار شما قرار می گیرد.

رییس قوه مجریه وعده داد كه یك واحد دانشگاهی در این شهرستان احداث می شود تا رشته های تحصیلی كه با شرایط زندگی مردم این منطقه همخوانی دارد همچون كشاورزی، دامداری و بافت فرش و گلیم در آن تدریس شود.

رییس جمهوری همچنین گفت: اگر افتخار این را داشتم كه یك جوان اهل خوشاب باشم از رییس جمهوری، استاندار و فرماندار می خواستم كه با تاسیس دانشگاه، رشته های در آن تدریس شود كه برای جوانان این منطقه كارایی داشته باشد و این مدرك تبدیل به یك كاغذ نشود كه در جیب خود بگذاریم.

احمدی نژاد با اشاره به اقتصاد این شهرستان كه برپایه دامداری و كشاورزی است، اظهار داشت: باید دامداری، كشاورزی، صنعت بافت قالی، جاجیم و فرش در این شهرستان پیشرفت كند.

وی ازدیگر برنامه های دولت در شهرستان خوشاب را راه اندازی یك مركز درمانی و ‌دو سالن ورزشی بیان كرد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.