اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2425 / نظرات: 1

بخشدار ششتمد/


فعالیتهای دولتهای نهم و دهم خدمات شایانی برای نقاط مختلف كشور داشته است


فعالیتهای دولتهای نهم و دهم خدمات شایانی برای نقاط مختلف كشور داشته است  بخشدار 'ششتمد' در شهرستان سبزوار گفت: طی فعالیت دولتهای نهم و دهم خدمات شایانی به نقاط مختلف كشور از جمله این منطقه از استان خراسان رضوی صورت گرفته است.
  
 
'مهدی ترمئی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چهارمین دور سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی افزود: این سفر قطعا باعث رونق و توسعه شهرستان سبزوار و رفع مشكلات مناطق محروم و روستاها در عرصه های مختلف خواهد شد.

وی گفت: یكی از مهمترین نیازهای این بخش ارتقا و بالا بردن سطح درآمد مردم است كه باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

بخشدار ششتمد با اشاره به توان قابل قبول بخش كشاورزی در ششتمد از جمله كشت زعفران و مرغوبیت این محصول ادامه داد: مردم به كشت این محصول تمایل دارند لذا اجرای طرحهای بهینه سازی آب كشاورزی در این بخش ضرورت دارد.

وی همچنین از ششتمد سبزوار به عنوان یك قطب گردشگری و فرهنگی یاد و بیان كرد: این بخش دارای اماكن تاریخی و مفاخر ارزشمندی همچون آرامگاه ابوالحسن زید بیهقی است كه می تواند به عنوان مجموعه گردشگری مورد استقبال قرار گیرد.

او برخی محرومیتها، كمبود منابع درآمد، نبود صنایع و كارخانجات و بیكاری را بخشی از مشكلات مردم این بخش ذكر كرد.

بخشدار ششتمد خواستار ارتقا كیفی جاده سبزوار - ششتمد، تامین آب مورد نیاز شهر ششتمد و 10 روستای بخش و گازرسانی به 30 روستای این خطه كه در 15 كیلومتری خط انتقال گاز قرار گرفته اند نیز شد.

وی همچنین تسریع در ساخت سالن ورزشی شهر ششتمد را ضروری دانست و گفت: یكی از خواسته های دیرینه و مهم مردم و جوانان این بخش ساخت سالن ورزشی است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.