اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2435 / نظرات: 0

پیش از سخنرانی رئیس جمهور در سبزوار: :


امام جمعه سبزوار خواستار حماییت بیشتر دولت در بخش های مختلف شد


امام جمعه سبزوار خواستار حماییت بیشتر دولت در بخش های مختلف شد  امام جمعه سبزوار خواستار حمایت های بیشتر دولت برای شكوفا شدن استعدادهای تجاری ، دامداری ، كشاورزی و صنعتی این شهرستان شد.
  
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ' غلامحسین ابراهیمی' روز یكشنبه در جمع پرشور مردم این شهرستان در استادیوم شهید مظهری سبزوار ، پیش از سخنرانی دكتر احمدی نژاد ، ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به رییس جمهوری و هیات همراه ،به آنها خداقوت گفت.

وی ابراز امیدواری كرد: خداوند بیش از پیش به این دولت توفیق خدمت به كشور و ملت ولایتمدار ایران اسلامی را عنایت كند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینكه سبزوار بهترین فرودگاه را پس از مشهد مقدس دارد، افزود: این شهر تنها شهری است كه قسمت عمده فرودگاه آن با كمك مردم احداث شد و زمینه انجام پروازهای بین المللی را دارد.

وی همچنین قدمت تاریخی و مذهبی سبزوار را خاطر نشان كرد و گفت: این شهر در سال 23 یا 32 هجری قمری مكتب تشیع را پذیرفت كه از افتخارات آن است.

وی حاج ملاهادی متخلص به اسرار ، آیت الله العظمی سید عبدالاعلی ، فقیه سبزواری ، مرحوم علم الهدی ، مرحوم محقق ، شیخ عباسعلی اسلامی سبزواری و ... را از جمله بزرگان و علمای این شهرستان برشمرد و گفت:از جمله شیخ عباسعلی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 183 مدرسه به طریق نو ایجاد و بیش از 50 هزار دانش آموز تربیت كرد.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم به نمایندگی از مردم دیار سربداران به رییس جمهور فرزند شجاع ملت ایران خیر مقدم گفت.

مهندس 'قاسم شعبانی عطار' ابراز امیدوری كرد: اتمام پروژه دستك راه آهن سلطان آباد – سبزوار به عنوان پروژه مهر ماندگار در دستور كار دولت قرار گیرد.

وی تعریض باند فرودگاه ، ایجاد دانشكده دندانپزشكی ، سالن ورزشی هفت هزار نفری و غیره را به عنوان بخشی از انتظارات مردم این شهرستان از ریاست جمهوری اعلام كرد و استعدادهای این شهرستان در حوزه هندبال را خاطر نشان شد.

وی ابرازامیدواری كرد: این سفر هیات دولت به سبزوار نیز همانند سفر سال 85 رییس جمهوری به این شهرستان ،برای مردم خیرات و بركات خوبی به همراه داشته باشد.

وی دولت های نهم و دهم را منشا اقدامات ارزشمندی در شهرستان سبزوار دانست و گفت: از جمله بیش از چهار هزار و 700 واحد مسكن مهر با پیشرفت بیش از 80 درصد ، آزادراه حرم تا حرم ، بزرگراه سبزوار – قوچان ، پردیس دانشگاه علوم پزشكی و بیمارستان حشمتیه در این شهرستان در حال احداث است.

وی دانشكده های نفت ، علوم قرآنی ، خط 48 اینچ گاز ، گاز رسانی به تعدادی شهرها و روستاها را بخش دیگری از دستاوردهای ارزشمند دولت های نهم و دهم در شهرستان سبزوار معرفی كرد.

شهرستان سبزوار با چهار بخش مركزی ، داورزن ، ششتمد و روداب و حدود 400 هزار نفر جمعیت در 230 كیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

سبزوار دیدار سربداران به دارالمومنین مشهور است .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.