اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2441 / نظرات: 0

بخشدار روداب /


سفرهای استانی رفع مشكلات اساسی شهرستان ها را به دنبال دارد


سفرهای استانی رفع مشكلات اساسی شهرستان ها را به دنبال دارد   بخشدار روداب سبزوار در آستانه سفر هیات دولت به دیار سربداران گفت: به طور قطع این سفر رفع مشكلات اساسی شهرستان ها كه نیازمند هماهنگی مسوولان ارشد كشور است را به دنبال دارد.
  
 
'محمود شم آبادی' روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان ها موجب تحرك بیشتر مسوولان در خدمت رسانی به مردم می شود.

وی خواسته های مردمی این بخش را بر شمرد و توجه جدی به شاخص های فرهنگی و اجتماعی از جمله ساختار آموزش و پرورش كه در روداب به صورت نمایندگی اداره می شود را از جمله نیازهای مهم این بخش عنوان كرد.

وی با توجه به سیل خیز بودن منطقه و كمبود منابع آب در بخش كویری روداب ، مدیریت آب و كار در حوزه آبخیز داری ،اجرای بند خاكی و سد را هم مورد تاكید قرار داد.

بخشدار روداب مشكلات جاده روداب به سبزوار را كه سالانه جان چندین نفر را به خطر می اندازد خاطر نشان كرد و افزود: رسیدگی به این جاده موجب رضایت و اعتماد بیشتر مردم نسبت به خدمات دولت می شود.

وی احداث آسفالت جاده محمد آباد به چاه تلخ كه باعث ایجاد محور مواصلاتی بین سبزوار و بردسكن خواهد شد، توجه به اشتغال مردم منطقه ، آب شرب و مخابرات را از دیگر نیازهای مهم اهالی روداب عنوان كرد.

این مسوول توانمندی های روداب را در حوزه معادن و نیز گردشگری با توجه به زیبایی های خاص كویر این بخش معرفی كرد و گفت: روداب یكی از بخش های غنی در حوزه معادن در استان می باشد كه به ویژه سرمایه گذاری در حوزه معدن مس خارج از توان سرمایه گذاران شهرستان است.

وی اجرایی شدن طرح سد روداب كه مطالعات آن در حال انجام است را هم خواستار شد و گفت: تحقق این مهم باعث رونق بخش كشاورزی روداب می شود.

شم آبادی توجه به دامداری و پرورش دام در منطقه را هم به دلیل وسعت بخش و مراتع غنی روداب در این منطقه توجیه پذیر دانست .

بخش روداب یكی از بخش های محروم سبزوار است كه در جنوب غربی این شهرستان قرار دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.