اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2444 / نظرات: 0

احمدی نژاد در جمع پر شور مردم سبزوار :


ملت ایران جامعه ای نمونه به جهان معرفی می كند


ملت ایران جامعه ای نمونه به جهان معرفی می كند سبزوار، خراسان رضوی_ رییس جمهوری گفت: ملت ایران جامعه ای نمونه و برپایه عدالت و فرهنگ اهل بیت (ع) به جهان معرفی می كند.
  
 
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' عصر یكشنبه در چهارمین روز از یكصدمین سفر استانی هیات دولت در جمع پرشور مردم سبزوار حضور یافت.

وی با تاكید بر این كه ایرانیان پیرو اهل بیت (ع) هستند، اظهار داشت: مردم ایران با تبعیض و ظلم مبارزه كردند و امروز نیز می خواهند كشور را برپایه عدالت و فرهنگ اهل بیت (ع) بسازند.

رییس قوه مجریه كه در ورزشگاه شهرستان سبزوار سخن می گفت ، همكاری را عامل ضروری و مهم برای ساختن و سازندگی كشور ذكر و تصریح كرد: ساختن كشور نیازمند علم، همدلی، تلاش و اراده ای قوی است.

وی با بیان این كه پروژه های بسیاری در كشور اجرا شده یا در دست اجرا است، افزود: برای اجرای تعدادی از پروژه ها هنوز اقدامی انجام نشده است كه در جلسه هیات دولت در شهر مشهد موانع آنها بررسی و مصوبات جدید تصویب می شود.

رییس جمهوری اظهارامیدواری كرد كه تمام قول های دولت تا پایان دولت دهم عملیاتی شود.

احمدی نژاد به مردم شهرستان سبزوار نیز اطمینان داد كه فرودگاه این شهر بین المللی می شود و مردم این شهرستان می توانند به راحتی سفر كنند.

وی یادآور شد: كار، تولید، اشتغال برای جوانان، سند پیشرفت كشور است و دولت مصمم است تمام توان خود را به میدان آورد تا تولید در بخش های صنعت، معدن و كشاورزی افزایش یابد.

رییس جمهوری امروز در چهارمین روز از یكصدمین سفر استانی هیات دولت به شهرستان های فیروزه، خوشاب، جوین، جغتای و سبزوار سفر و از نزدیك با مردم این شهرستان ها دیدار و گفت و گو كرد.

دكتر احمدی نژاد امشب در مراسم ویژه پاسداشت یكصدمین سفر استانی هیات دولت در شهر مشهد مقدس شركت می كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.