اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2445 / نظرات: 2

به خاطر موافقت ارتقای داورزن و ششتمد/


مردم داورزن و ششتمد از رییس جمهور تقدیر کردند


مردم داورزن و ششتمد از رییس جمهور  تقدیر کردند  شمار زیادی از مردم بخش های داورزن و ششتمد سبزوار به خاطر موافقت رییس جمهوری اسلامی ایران با ارتقای این بخش ها به شهرستان تقدیر کردند.    
آنها سفرهای دولت دکتر احمدی نژاد را مایه خیر و برکت بخصوص برای مناطق محروم دانسته واز توجه ویژه رییس دولت جمهوری اسلامی به دو منطقه ششتمد و داورزن این شهرستان تقدیر کردند.
آنها با بیان اینکه ارتقای این دوبخش از آرزوهای دیرینه مردم ششتمد و داورزن بوده ابراز امیدواری کردند هر چه سریعتر این وعده ریاست محترم جمهوری تحقق یابد.
یکی از اهالی داورزن سبزوار اظهار داشت: ارتقای داورزن به شهرستان از آرزوهای دیرینه مردم و مسوولان بود که به برکت سفر رئیس جمهور به سبزوار سرانجام محقق شد.
" علی داورزنی" با بیان اینکه بخش داورزن بخشی فرهنگی و خاستگاه قیام سربداران است افزود: این بخش بزرگانی همچون دکتر علی شریعتی .......را در خود پرورش داده است.
یکی دیگر از مردم داورزن هم با بیان اینکه داورزن در ورودی استان خراسان رضوی قرار گرفته افزود: سالانه میلیون ها زائر و مسافر بارگاه منوز رضوی از کنار این بخش تردد می کنند .
وی افزود: ارتقای این بخش به شهرستان به طور قطع نه تنها خیرات و برکات خوبی برای مردم این بخش بلکه برای خدمت رسانی بیشتر به زائران و مسافران استان در بر خواهد داشت.
یکی از مردم بخش ششتمد سبزوار هم موافقت رییس جمهور با ارتقای این بخش به شهرستان در سخنرانی امروز وی در جمع پرشور مردم سبزوار را قابل تقدیر دانست و افزود: این موضوع از مهمترین برکات سفر ریاست جمهوری به دیار سربداران بود که طعم شیرین خدمت رسانی دولت را به کام مردم نشاند.
وی ابراز امیدواری کرد: مسوولان شهرستان و استان با پی گیری های خود هر چه سریعتر زمینه عملی شدن این مهم را فراهم کنند.
یکی از جوانان ششتمدی هم ارتقای این بخش به شهرستان را در توسعه و پیشرفت آن موثر دانست و به نمایندگی از مردم این بخش از دکتر احمدی نژاد تشکر کرد.
شهرستان سبزوار با چهار بخش داوززن ، ششتمد ، مرکزی و روداب و جمعیت حدود 400 هزار نفر در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
این شهرستان پیش از این دارای هفت بخش بود که بخش های جوین ، جغتای و خوشاب آن هم در دوران دولت های نهم و دهم به شهرستان ارتقا یافتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


رئیس جمهور محبوب سبزواریها تشکر تشکر.