اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2474 / نظرات: 1

محسنی و بروغنی در شورای اداری سبزوار/


سفر رئیس جمهور به سبزوار برکات خوبی داشت


سفر رئیس جمهور به سبزوار برکات خوبی داشت نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی  مهمترین برکات سفرهای استانی هیئت دولت را دیدار مسولان با مردم از نزدیک عنوان و ابراز امیدواری کرد: تصویب قول های ریاست جمهور در دیدار دیروز وی با مردم شهرستان های حوزه انتخابیه در صحن دولت پی گیری می شود .
' محمد رضا محسنی ثانی' با اعلام اینکه قول های مساعدی در مورد مطالبه اصلی مردم سبزوار برای ارتقا داده شد ابراز امیدواری کرد در سفرها و جلسات بعدی بای این موضوع بهره لازم را گرفته شود .
وی با اشاره به کار کارشناسی وسیع و پی گیری های زیاد برای ارتقای داورزن و ششتمد به شهرستان افزود: امیدواریم ارتقای روستاهای مزینان ، مشکان ، شامکان ، رباط جز ، نوده انقلاب ، حکم آباد، عبدل آباد ریواده و چندروستای دیگر هم در دولت انجام شود.
وی با بیان اینکه درصد بیکاری سبزوار بین هفت و نیم تا هشت درصد است و در عین نگران کننده بودن ،وضعیت نسبت به کشور خوب است افزود: با توجه به موافقت با پتروشیمی در سفر روز گذشته هیئت دولت به شهرستان و پروژه های صنعتی در حال احداث این درصد کاهش یابد.
وی خواستار ارتقای سطح خدمات کلینیک تخصصی تامین اجتماعی و 24 ساعته شدن خدماتدهی آن ، کمک 40 میلیارد ریالی برای احداث مجموعه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی کارگران ، کمک 160 میلیارد ریالی برای نوسازی شبکه فرسوده آب سبزوار و همچنین اختصاص اعتبار برای اجرای 90 کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب در سبزوار شد.
وی با بیان اینکه شبکه آب سبزوار حدود 70 سال سابقه داشته و حدود 70 کیلومتر آن به شدت فرسوده است افزود: در حال حاضر حدود 30 درصد آب در این شهر کویری هدر می رود.
دیگر نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: سفر روز گذشته ریاست جمهور به این شهرستان ها آورده های خوبی داشت و این سفرهای استانی مورد تایید مقام معظم رهبری است.
'علی بروغنی' اجرای سد یا بند خاکی در بخش روداب ، ایجاد دانشکده مستقل زیر نظر پردیس دانشگاه فرهنگیان ، تعریف مصوبه برای منطقه گردشگری سبریز ،کمک به اجرای طرح گردشگری امامزاده شعیب ، گازرسانی به کارخانه سیمان و کمک به دیگر کارگاه ها و راه اندازی صنایع بالادستی و پایین دستی پتروشیمی در این شهرستان را با توجه به سفر چهارم هیئت دولت به خراسان رضوی خواستار شد.
وی با اظهار اینکه ارتقای داورزن و ششمد به شهرستان موجب توسعه بیشتر بخش های مرکزی و روداب سبزوار نیز می شود افزود: این دو ارتقا کار بزرگی بود و منطقه روداب سبزوار کویری بوده و در مناطق کویری جمعیت زیاد مطرح نیست.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


نسیم جوین | ايميل
با تشکر از اینکه اخبار جوین را پوشش می دهید