اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 خرداد 1391 / کد مطلب: 2526 / نظرات: 0

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپا ه سبزوار :


رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی تاکنون ولایت فقیه بوده است.


رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی تاکنون ولایت فقیه بوده است  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپا ه ناحیه سبزوار گفت: جامعه ما در شرایط کنونی نیازمند وحدت و آرامش است و رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی تاکنون ولایت فقیه بوده است.
 حجت الاسلام و المسلمین "حسین زحمت کش " در جمع فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری حضرت بقیه الله الاعظم (عج) سبزوار در مورد فضیلت و ویژگی های یگانه دخت پیامبر گرامی اسلام مطالبی بیان کرد.
 وی اظهار داشت:  حضرت زهرا (س) در عبادت سرآمد اوصیا و انبیای الهی است و تمام وجود حضرت مملو از عشق و محبت به خدا بود .
 وی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در راز و نیاز با خدا به خلق توجه داشت و در حق دیگران بسیار دعا می کرد.
 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار تصریح کرد: حضرت زهرا الگویی برای تمام جامعه در گذشته ،حال و آینده است و ایشان شهیده راه ولایت و اسلام هستند.
 وی با تاکید بر اینکه  فرهنگ فاطمی را باید در جامعه پیاده کنیم افزود:  ما حقیقتا تاکنون نتوانسته ایم زیاد به فرهنگ فاطمی نزدیک شویم.
 حجت الاسلام زحمت کش در ادامه سخنانش به جایگاه و مقام ولی فقیه اشاره کرد و گفت: ولی فقیه در راس این نظام است و بحث ولایت فقیه را باید زنده نگه داریم و بدانیم امر ولی فقیه امر امام زمان (عج) است.
 وی اظهار داشت: یکی از درس های مهم حضرت زهرا درس ولایتمداری بود و و ما در جامعه نیازمند ولایت هستیم.
 این مسوول در بخش دیگری از سخنانش وضعیت سیاسی جهان ، منطقه و داخل کشور را تشریح کرد و با بیان مطالبی  پیرامون مسایل اقتصادی کشور گفت: باید ثبات اقتصادی حاکم شود تا جامعه ما پیشرفت کند.
 فرمانده حوزه اداری و کارگری حضرت بقیه اله الاعظم (ع) سبزوار هم در ابتدای این نشست گزارشی از حوزه کاری خود ارائه کرد.
 سرهنگ پاسدار "محمد رضا اسلامی" در آستانه سوم خرداد ،سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی را گرامی داشت و گفت: تمام پایگاه ها باید در این ایام برنامه داشته باشند.
 وی با اشاره به مناسبت های 14 و 15 خرداد  خواستار برگزاری برنامه های ستادبزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به نحو احسن شد و افزود: اندیشه های حضرت امام باید برای نسل جدید بازگو شود.
 این گردهمایی در پایگاه بسیج امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار برگزار شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.