اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 خرداد 1391 / کد مطلب: 2527 / نظرات: 3

در نخستین نشست شورای اداری ششتمد بعد از ارتقا :


بخشدار ششتمد خواستار پشتیبانی و همکاری مسئولان محلی برای استقرار هرچه سریعتر فرمانداری شد


بخشدار ششتمد خواستار پشتیبانی و همکاری  مسئولان محلی برای استقرار هرچه سریعتر فرمانداری  شد حسین پور/ نخستین شورای اداری ششتمد بعد از ارتقاء به شهرستان با حضور معاون استاندار و فرماندار سبزوار و شماری از شوراهای اسلامی و مسئولان محلی برگزار شد.
بخشدار ششتمد در این جلسه از روند پیگیری تحقق شهرستان ششتمد گزارش مختصری ارائه داد و گفت: بعد از اعلام موافقت رئیس محترم جمهور در جمع مردم دیار سربداران مبنی بر ارتقاء بخشهای ششتمد و داورزن به شهرستان بلافاصله جلسه هماهنگی به دعوت شورای اسلامی شهر ششتمد و جمعی از فعالان ششتمدی در سبزوار برگزار شد و برنامه های کوتاه مدت و شش ماهه جهت تحقق کامل شهرستان تدوین شد.
مهدی ترمئی افزود: برگزاری جشن باشکوه مردمی ، تقدیر از مسئولین امر و برگزاری جلسه شورای اداری برخی از مصوبات این جلسه هماهنگی بود.
وی ادامه داد: ما بعنوان مجموعه مردم و مسئولین ششتمد از دولت عدالت محور و تمامی کسانیکه درتحقق شهرستان ششتمد نقش داشته اند کمال سپاسگزاری را داریم که این خواسته بحق مردم منطقه به دستور رئیس جمهور مهرورز محقق شد.
بخشدار ششتمد افزود: ما انتظار داریم پشتیبانی لازم در جهت استقرار هر چه سریعتر فرمانداری ششتمد توسط فرمانداری سبزوار صورت پذیرد و ما بتوانیم تجهیزات و امکانات لازم را با همکاری فرمانداری سبزوار مهیا نمائیم.
ترمئی گفت: آرزو داریم سال آتی سال پررونق و با نشاطی برای مردم منطقه باشد و با اجرائی شدن هرچه سریعتر شهرستان ، روشن شدن مشعل گاز در دیار فرید خراسان ، آغاز تعریض محور ششتمد به سبزوار و اجرای طرح الگوی جامع زعفران که برای اولین بار در سطح کشور قراراست توسط سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی در ششتمد اجرا شود و برنامه های متعدد دیگر که همگی این موارد نوید روزهای خوبی را برای مردم ششتمد می دهد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار نیز گفت: بسیار خرسندیم که در حضور اعضای شورای اداری ششتمد خادمین مردم در این بخش می باشم مردم منطقه ای که با حضور جدی خود در عرصه ها و مناسبت های مختلف و با ولایتمداری برگ زرینی را برای شهرستان رقم می زنند.
قاسم شعبانی افزود: حضور و استقبال بی نظیر مردم ششتمد در سبزوار به منظور استقبال از رئیس جمهور عدالت محور نمونه ای از این افتخارآفرینی مردم عزیز است که مردم شهرستان سبزوار ، استقبال با شکوه و بی نظیری را رقم زدند به گونه ای که شهرستان سبزوار بهترین مراسم استقبال را در بین شهرستانهای استان داشته است.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: از دولتمردان و بویژه رئیس محترم جمهور هم تشکر می کنیم که در سالهای پایانی دولت دهم فرصتی را فراهم کردند که دیدار رو در روی دولت و مردم فراهم گردد.
فرماندار سبزوار ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم در طول دولت نهم و دهم برای مجموعه شهرستان سبزوار و شهرستانهای جوین ، جغتای و خوشاب دستاوردهای بسیار خوبی داشت که از مهم ترین این دستاوردها می توان به ارتقاء پنج بخش سبزوار به شهرستان در طول این مدت اشاره نمود.
شعبانی گفت: بعد از ابلاغ رسمی از سوی وزارت کشور به استانداری خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان سبزوار قطعاً مقدمات و زیرساختهای لازم را فراهم می کنیم و سعی خواهیم نمود در فرصت مناسب شاهد استقرار فرمانداری شهرستان ششتمد باشیم.
وی با اشاره به پتانسیلهای متعدد ششتمد اظهار داشت: زمینه رشد در قالب شهرستان ششتمد نسبت به شهرستانهای مجاور در بسیاری از پارامترها فراهم تر می باشد و این مهم برای آینده این شهرستان بسیار اثر گذاراست.
معاون استاندارخراسان رضوی گفت: ما از مسئولین سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی و اداره کل کمیته امداد حضرت امام«ره» استان انتظار داریم تا نسبت به تقویت ادارات تابعه خود اقدام نمایند.
وی افزود: با سیاست کوچک سازی که از سوی دولت در حال انجام است محدود نمودن تعداد نیرو و فعالیت کمیته امداد ششتمد در حال انجام بود و این موضوع در خصوص آموزش و پرورش ششتمد نیز محتمل به نظر می رسید که حال با تحقق شهرستان برنامه محدود نمودن این دو اداره منتفی و بلکه انتظار داریم ادارات کل استان نسبت به تقویت ادارات متبوع خود در ششتمد اقدام نمایند.
فرماندار سبزوار از سالن ورزشی ششتمد بعنوان یک پروژه تاریخی یاد کرد و گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به ایشان اعلام داشتیم که به خاطر طولانی شدن زمان ساخت سالن ورزشی شرمنده مردم ششتمد هستیم که در سالهای 89و 90 اعتبار داشته است ولی اجرایی نشده است و وزیر ورزش هم به مدیرکل ورزش و جوانان استان تذکر داده است که اگر این سالن اجرا نشود برخورد خواهند نمود.
وی گفت:برای حل کمبود آب شرب ششتمد و گازرسانی به ششتمد و روستاهای مجاور و همچنین تعریض محور ششتمد اقدامات خوبی صورت گرفته است که انشاء الله دغدغه مردم خوب ششتمد در این خصوص نیز مرتفع گردد.
در حاشیه
در پایان معاون استاندار و فرماندار سبزوار به همراه بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر ششتمد از سایت اداری پیش بینی شده جهت فرمانداری شهرستان ششتمد و سایر ادارات بازید نموده و قول همکاری لازم را دادند.
ایشان ضمن حضور در مجموعه ورزشی ششتمد از محل پروژه سالن ورزشی مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری بازدید نمود





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.