اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 خرداد 1391 / کد مطلب: 2566 / نظرات: 0


سبحاني / ایجاد اشتغال برای جوانان محورهای مجلس نهم


نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس نهم شورای اسلامی پیش بینی کرد که در این دوره مجلس تحولی عمیق در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان ایجاد شود.
به گزارش سبزوارما به نقل ازموبنا،علی سبحانی منتخب مردم سبزوار بابیان اینکه ساماندهی تورم در تمامی حوزه ها از جمله اهداف اصلی مجلس در این دوره خواهد بود اعلام کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان از دیگر محورهایی است که در مجلس نهم در دستور کار قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه سال جدید تحت عنوان حمایت از کار و سرمایه ملی توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، اعلام کرد: به طور قطع نیز مجلس در این مسیر و برای تحقق این شعار حرکت خواهد کرد.
نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس نهم شورای اسلامی اعلام کرد که دراین دوره مجلس تحولی عمیق درحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان ایجاد شود.
وی همچنین پیش بینی کرد که مجلس نهم درمسیر سندچشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت خواهد کرد و در طول فعالیت خود یک فضای آرام و کارامدی راپشت سر می گذارد.
علی سبحانی فراز جمله نمایندگانی است که سوابق طولانی در بخش مخابراتی کشور داشته و پیش بینی می شود که در طول مجلس نهم به عنوان یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و در کمیته مخابرات حضور داشته باشد.
گفتنی است یکشنبه (۷ خردادماه) بعنوان اولین روز کاری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود و طی این روز نمایندگان تازه وارد، مراسم ادای سوگند خود را بجا خواهند آورد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.