اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 خرداد 1391 / کد مطلب: 2575 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


برگزاری نماز جمعه بیعت با شهدا ،امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است


برگزاری نماز جمعه بیعت با شهدا امام ره و رهبر معظم انقلاب است  امام جمعه خوشاب گفت : برگزاری با شكوه نماز جمعه بیعت با شهدا ،امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
  
 
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام ' رمضانعلی ثباتی مقدم 'در خطبه های نمازجمعه این هفته خوشاب با اشاره به اثرات فردی و اجتماعی برگزاری نمازجمعه، افزود : وحدت،انسجام ،اعتلای فرهنگی از جمله بركات این فریضه الهی است .

وی با تشریح بایدهای عبادت به ویژه نماز اظهار داشت : نماز باید آگاهانه خالصانه، خاشعانه ،عاشقانه، آزادانه و اندیشمندانه با همه شرایط انجام شود.

خطیب جمعه خوشاب هفتم خرداد سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی را گرامی داشت و گفت : مجلس و نمایندگان مجلس بایستی مشكلات فراروی كشور را بررسی و قوانین لازم را وضع كنند.

ثباتی مقدم با اشاره روز جهانی كودك و توجه اسلام به حقوق كودك افزود: گفتن اذان و اقامه به عنوان ندای توحید در گوش نوزاد ، نامگذاری فرزند با اسامی نیكو ، اطعام ،عقیقه و تربیت نیكو از جمله حقوق كودك در اسلام است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جوانان اشاره كرد و گفت : جوانان بایستی نعمت جوانی با دلهای پاك و نورانی را قدر بدانند و تلاش كنند زیرا آینده متعلق به این جوانان است .

امام جمعه خوشاب در پایان با بیان اینكه هشت سال از برگزاری نمازجمعه در خوشاب می گذرد از حضور وحدت آفرین و همیشه در صحنه مردم ولایت مدار این شهرستان در این سنگر قدردانی كرد و اظهار داشت : اینجانب به دلیل مشكلات شخصی و كسالت از این مسوولیت مهم استعفا كرده ام .

وی از همه مردم خوشاب حلالیت طلبید و خواستار حمایت امام جمعه جدید توسط مردم شد و گفت : امیدوارم نمازجمعه در این شهرستان همچون گذشته هر هفته باشكوه تر از هفته قبل برگزار شود.

حجت الاسلام ' رمضانعلی ثباتی مقدم ' از ابتدای پایه گذاری نمازجمعه در خوشاب، امام جمعه این شهرستان بود

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.