اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 خرداد 1391 / کد مطلب: 2592 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار بر برگزاری باشكوهتر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تاكید كرد


فرماندار سبزوار بر برگزاری باشكوهتر مراسم سالگرد ارتحال امام ره تاكید كرد معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر برگزاری هر چه باشكوهتر مراسم سالگرد ارتحال معمار كبیر انقلاب اسلامی تاكید كرد. 
   
 به گزارش ایرنا ' قاسم شعبانی عطار' اظهار داشت: یك هزار و 500 زائر مرقد مطهر امام (ره) در این ایام از سبزوار عازم تهران خواهند شد تا در مراسم سوگواری ارتحال امام امت شركت كنند.

وی برحضور گسترده مدیران و مسوولان ، پرسنل ادارات و مردم ولایی سبزوار در مراسمی كه به این مناسبت در سطح شهرستان برگزار می شود، تاكید كرد.

فرماندار سبزوار خواستار برگزاری نمایشگاه آثار امام خمینی (ره) شامل كتاب ها ، سخنان و وصیتنامه ایشان در ایام ارتحال معمار انقلاب به منظور ترویج هر چه بیشتر اندیشه های ایشان هم شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار هم از برگزاری برنامه های ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در همین رابطه اطعام حدود دو هزار نفر از سوگواران حضرت امام پیش بینی شده است .

حجت الاسلام 'محمد علی فاطمیان' برنامه های ارتحال حضرت امام را در شب و روز 14خرداد و شب 15 خرداد ذكر كرد و گفت: برنامه قرائت قرآن از ساعت 9 صبح ، تجمع هیات های مذهبی شهرستان بصورت متحد و ایراد سخنرانی در محل مسجد جامع سبزوار ار برنامه های روز 14 خرداد است.

وی با اشاره به فاصله یك روزه ، روز ارتحال امام راحل (ره) با میلاد حضرت علی (ع) و همزمانی 15 خرداد و 13 رجب گفت: در تزئینات سطح شهر و اجرای برنامه ها ، این همزمانی ها لحاظ می شود .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.