اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 خرداد 1391 / کد مطلب: 2601 / نظرات: 0


واکنش شعبان‌پور به عدم حضور تیم فولاد نوین در زمین


سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در واکنش به عدم حضور تیم فولاد نوین در زمین بازی گفت: نباید دو تیم از یک باشگاه در لیگ‌برتر وجود داشته باشد.
به گزارش ایسنا،قاسم شعبان‌پور تصریح کرد: ما در این بازی می‌توانستیم اختلاف گل خود با فولاد سپاهان را کم کنیم ولی متاسفانه تیم دوم باشگاه سپاهان در این دیدار حاضر نشد و این به ضرر تیم سبزوار تمام شد.
وی با بیان اینکه این نوع قهرمانی ارزش ندارد، افزود: در طول این فصل سه تیم مختلف در مقابل ما حاضر نشدند که این به افزایش اختلاف گل ما و تیم فولاد سپاهان کمک کرد و متاسفانه فدراسیون هم برخورد مناسبی با این تیم‌ها نداشت.
وی تصریح کرد: اگر فدراسیون روز اول با این اتفاقات برخورد می‌کرد، امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم.
شعبان‌پور از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در مورد دیدار تیم‌های ثامن‌الحجج(ع) و فولاد نوین سپاهان خبر داد و افزود: بعید می‌دانم نتیجه این جلسه کمکی به باشگاه بکند چرا که در نهایت تیم مقابل را جریمه می‌کنند و این موضوع دردی از ما دوا نمی‌کند و قطعا در این دیدار می‌توانستیم فاصله گل‌های خود با تیم سپاهان را کمک کنیم.
وی این حرکات را در ورزش جالب ندانست و افزود: مردم سبزوار امروز برای این دیدار در سالن حاضر شده بودند ولی به دلیل حرکت غیرورزشی تیم اصفهانی به خانه‌های خود بازگشتند.
سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار تصریح کرد: در دو هفته پایانی لیگ‌برتر هندبال تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام می‌دهیم و چنین حرکات ناجوانمردانه باشگاه سپاهان تاثیری در عزم ما نخواهد داشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.