اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1391 / کد مطلب: 2629 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


پایه های اصلی هر شخص به كیفیت گذراندن دوران كودكی او بستگی دارد


پایه های اصلی هر شخص به كیفیت گذراندن دوران كودكی او بستگی دارد امام جمعه داورزن گفت: پایه های اصلی هر شخص به كیفیت گذراندن دوران كودكی او بستگی دارد.
  
 
به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن اظهار داشت : وظیفه والدین در برابر كودك بسیار فوق العاده است .

وی تربیت و آموزش اصول و فروع در واقع كاشتن نهال روح و توحید ، نام گذاری نیكو ، رعایت عدالت در محیط خانه و عدم تبعیض و رفتار دوگانه بین فرزندان و آموزش آنان ، همه در شكل گیری و ساختمان و ساختار فكری و شخصیتی و آینده و كودك تاثیر گذار است.

وی افزود:دوستی ،وفای به عهد ،مساوات و برابری ، شخصیت دادن به فرزند، بوسیدن فرزند درسهایی است كه باید از محضر پیامبر و ائمه (ع) گرفت.

خطیب جمعه داورزن با تسلیت به مناسبت 14خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به پیش بینی های حكمیانه امام (ره)اشاره كرد.

امام جمعه داورزن با فرا رسیدن ولادت امام علی (ع) گفت:13 رجب سی سال پس از عام الفیل و 23 سال قبل از هجرت آفتاب امامت از بالای كعبه درخشید و جهان به نور امام علی (ع) روشن شد.

وی به كلام شهید مطهری اشاره كرد و گفت : امام علی (ع) از شخصیت هایی است كه مخصوص زمان معینی نیست او مربوط به تمام زمان ها است و ایشان شخصیتی دارد كه هر چه زمان بگذرد نمی تواند او را كهنه سازد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.