اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 خرداد 1391 / کد مطلب: 2662 / نظرات: 0


كلاس مربیگری فوتبال با حضور مدرس بین‌المللی فیفا در سبزوار برگزار شد


 معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار از برگزاری یك دوره كلاس دانش‌افزایی مربیگری فوتبال با حضور 'مجید جلالی' دبیر كُل كانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا خبر داد.
  
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، ' علی كریمی ' گفت: این كلاس دو روزه با حضور بیش از 50 تن از مربیان استان خراسان رضوی در محل سالن همایش شهید عباسپور این دانشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینكه این دوره به‌همّت اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال شهرستان و همكاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار برگزار شد، افزود: در این كلاس كه در دو بخش عملی و تئوری برگزار شد، مباحث تكنیكی و تاكتیكی در زمینه‌های مختلف مربیگری ورزش فوتبال از جمله آماده‌سازی و برنامه‌ریزی تیم‌ها قبل از مسابقات، اصول حمله و دفاع، سیستم بازی، شیوه بازی، شیوه حمله، ضربات ایستگاهی، بازیكنان كلیدی، خصوصیات فردی، بازیكنان ذخیره و چگونگی به‌ثمر رسیدن گل‌ها مطرح و بررسی شد.

بنا بر این گزارش: مجید جلالی از مربیان نامدار و برجسته‌ فوتبال كشور است كه سابقه مربیگری تیم‌های وحدت، هما، مقاومت تهران، پیام مقاومت مشهد، سایپا، پاس، صباباطری، شهید قندی، استقلال اهواز و فولاد خوزستان را در كارنامه‌ی خود دارد.

وی در سطح ملّی نیز، مربیگری تیم‌های ملّی نوجوانان، جوانان و نیروهای مسلح ایران را به‌عهده داشته است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.