اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 خرداد 1391 / کد مطلب: 2668 / نظرات: 1

بخشدارششتمد:


مردم و مسئولین پیگیر زمینه استقرار شهرستان ششتمد هستند


مردم و مسئولین  پیگیر زمینه استقرار شهرستان ششتمد هستند حسين پور بخشدار ششتمد گفت :مردم و مسئولین  پیگیر زمینه استقرار شهرستان ششتمد هستند.

مهدي ترمئي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بعد از حضور پررنگ مردم خطه فرید خراسان در استقبال از فرزند شجاع ملت در 24 اردیبهشت و خبر خوش رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران برای مردم ششتمد و داورزن مبنی بر تحقق شهرستانهای جدید موجی از نشاط و امید در منطقه ایجاد شده است.
وي  افزود: علاوه بر برگزاری مراسمات جشن شکرگزاری ارتقاء بخش به شهرستان در منطقه ما شاهد تشکیل کارگروه استقرار شهرستان در ششتمد توسط نخبگان و فعالان در سطح ششتمد و سبزوار هستیم که فعالیتهای خود را در جهت مهیا نمودن زمینه استقرار شهرستان از روز بعد از اعلام توسط رئیس جمهور محترم آغاز نموده اند و جلسات و پیگیریهای خود را به طور منظم ادامه می دهند.
وی گفت: بخشداری ششتمد نیز با برگزاری جلسه شورای اداری ششتمد و دعوت از فرماندار شهرستان سبزوار به بررسی اولویتها و راهکارهای مناسب جهت تحقق سریعتر مصوبه مهم دولت در سبزوار پرداخته است.
بخشدار ششتمد ادامه داد: بهمین منظور مکاتباتی جهت آزادسازی سی هکتار زمین جهت احداث سایت اداری به منظور استقرار ادارات مستقل صورت گرفته و پیگیریهای حضوری نیز ادامه دارد تا همزمان با استقرار فرمانداری بتوانیم سایت اداری را در اختیار ادارات قرار دهیم.
ترمئی گفت: یکی از نیازهای شهرستان جدید التأسیس ششتمد احداث شهرکت صنعتی است که در این خصوص مکاتبات و پیگیریهای لازم از طریق فرمانداری سبزوار و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی صورت پذیرفته که انتظار می رود با توجه به تقاضای صاحبان صنایع جدید و فعالان قبلی در حوزه صنایع هر چه سریعتر شاهد احداث شهرک صنعتی در این منطقه باشیم.
وی افزود: یکی دیگر از نیازهای منطقه تعریض و بهسازی مسیرهای باقی مانده در سطح شهر می باشد که مکاتباتی در جهت تخصیص اعتبارات مناسب جهت شهرداری ششتمد به منظور تسریع در بهسازی مسیرهای باقی مانده صورت گرفته است.
شایان ذکراست بخشهای ششتمد و داورزن در یکصدمین سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان ارتقاء یافتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.