اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 خرداد 1391 / کد مطلب: 2701 / نظرات: 0


نرخ جدید آرد و نان در خراسان رضوی اعلام شد


نرخ جدید آرد و نان در خراسان رضوی اعلام شد  نرخ جدید آرد و نان در خراسان رضوی پس از بررسی و آنالیز تمامی متغیرهای تاثیر گذار بر قیمت آرد و نان اعلام شد.
  
 
به گزارش روز شنبه روابط عمومی شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج ، نرخ های جدید به دنبال ارائه پاداش تولید گندم توسط هیات وزیران به گندمكاران و افزایش قیمت خرید تضمینی، اعلام شده است.

بر این اساس ، نرخ جدید هر كیلو آرد استحصالی از هفت درصد تا 23 درصد بین پنج هزار و 200 ریال تا شش هزار و 200 ریال و سبوس هر كیلو دو هزار و 500 هزار ریال تعیین شده است.

قیمت انواع نان سنگك پنج هزار ریال ، ماشینی دوار دو هزار و 250ریال ، عراقی دو هزار و 250 ریال ، فری ماشینی و سنتی سه هزار ریال ، لواش ماشینی و سنتی هر دو یك هزار و 750 ریال ، بربری خراسانی سه هزار و 500 ریال اعلام شده است.

همچنین نرخ جدید نان تنوری سنتی نازك دو هزار و 250 ریال و تافتون خراسان سه هزار ریال عنوان شده است.

این نرخ ها در كمیته ویژه نرخ گذاری كه با حضور نمایندگان استانداری خراسان رضوی مدیران شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتحادیه نانوایان، انجمن صنفی كارخانجات آردسازی استان، انجمن تولیدكنندگان نان های حجیم و نیمه حجیم، شركت حمل و نقل خلیج فارس و انجمن حمایت از حقوق مصرف كنندگان برگزار شد ، مصوب و با تایید استاندار جهت اجرا از شنبه 20 خرداد ماه 1391 به كلیه فرمانداری های استان ابلاغ شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.