اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1390 / کد مطلب: 272 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


عمل به وظيفه و تقويت وحدت ، بزرگترين خدمت به نظام است


عمل به وظيفه و تقويت وحدت  بزرگترين خدمت به نظام است  امام جمعه سبزوار گفت: عمل به وظيفه و پياده كردن وحدت مورد اشاره قرآن در جامعه ،امروز بزرگترين خدمت به نظام ، انقلاب ، رهبري، قرآن و عترت است. 
   حجت الاسلام و المسلمين 'غلامحسين ابراهيمي' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سبزوار با گراميداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، اظهار داشت: مبارزه حق عليه باطل و شهادت نه تنها در دوران هشت سال دفاع مقدس كه از دوران غيبت صغري به بعد در مكتب تشيع نهفته است.
به گزارش ايرنا، وي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اهميت فرهنگ و تشبيه آن به آب و هوا گفت: متاسفانه در زمينه كارهاي فرهنگي در حال دچار شدن به يك نوع غفلت و بيهودگي هستيم كه بايد هوشيارانه آن را برطرف كنيم.
وي با بيان اينكه تبليغ در قالب بنرها در سطح شهر زياد داريم كه برخي از آنها هم به مسائلي بدون خاصيت اختصاص دارد ابراز اميدو اري كرد به اين جهت و به ويژه تبليغات اسلامي توجه بيشتري شود.
خطيب جمعه سبزوار با تبريك سالروز ولادت امام حسن مجتبي (ع) با اشاره به سخني از آن حضرت ،توجه به غذاي روح را مورد غفلت عنوان كرد و گفت: عجيب است كه مردم نسبت به غذاي جسم توجه دارند اما نسبت به غذاي روح مقداري بي توجه هستند.
وي ماه مبارك رمضان را ماه آموزش ، پرورش و پالايش در مسير تكامل عنوان و تاكيد كرد: مومنان قدر ماه مبارك رمضان را بدانند و از فرصت خودسازي و تقويت تقوا در اين ماه حداكثر بهره را ببرند.
وي در ادامه كمك به مردم مسلمان سومالي را هم خواستار شد و گفت: با وجود اينكه ما خود در كشور مشكل داريم اما كمك به مردم سومالي كه در شرايط بسيار دشواري هستند، بايد انجام شود.
حجت الاسلام ابراهيمي ضمن تسليت شهادت حضرت خديجه (س) گفت: ازدواج پيامبر با خديجه (س) مولود ايمان اين بانوي بزرگوار به تقوا و پاكدامني پيامبر بوده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.