اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1391 / کد مطلب: 2725 / نظرات: 0

مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار (ع) :


قهرمان این فصل لیگ غیر قابل پیش بینی است


قهرمان این فصل لیگ غیر قابل پیش بینی است  مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار (ع) گفت: با توجه به حساسیت دو بازی امروز فولاد مباركه سپاهان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج ، قهرمان این فصل لیگ غیر قابل پیش بینی است .
  
 
' علیرضا پیمانی' روز دوشنبه در آستانه بازی تیم ثامن با ذوب آهن اصفهان تیم رده سوم جدول، اظهار داشت: عصر امروز تیم فولاد مباركه هم در بازی حساس مقابل نیروی زمینی ارتش قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این بازی ها ،شانس قهرمانی تیم ثامن الحجج در بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال كشور به اندازه تیم فولاد مباركه است.

وی با بیان اینكه تیم نیروی زمینی ارتش تیم خوبی است، افزود: امكان این وجود دارد كه تیم سپاهان در مصاف با تیم نیروی زمینی یك امتیاز از دست داده و حتی مساوی كند كه در صورت برد تیم ثامن مقابل ذوب آهن ما به غنوان قهرمانی می رسیم.

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار (ع) ادامه داد: تیم ما با توجه به آسیب دیدگی های زیادی كه در هفته های اخیر با آن مواجه بود عصر امروز بازی سختی پیشرو دارد.

وی با بیان اینكه حدود هفت بازیكن اصلی این تیم بصورت جدی آسیب دیده اند افزود: طالبی 70 درصد امكان حضور در این بازی را ندارد و علاوه بر وی الكساندر بازیكن روسی تیم ، خلیقی ، بیجاری و خوشنویس از دیگر بازیكنان آسیب دیده هستند.

وی افزود: در عین حال با توجه به حساسیت بازی امروز و نیز از دست دادن امتیاز دور رفت، مقابل ذوب اصفهان برای جبران امتیاز از دست رفته، تلاش خواهیم كرد.

پیمانی گفت: تیم حریف كه از چهار تا پنج بازیكن ملی پوش بهره مند است با تمام نیرو برای برد به سبزوار می آید .

وی با اشاره به پخش مستقیم بازی امروز ثامن الحجج سبزوار مقابل ذوب آهن اصفهان از شبكه های سه سیما و شبكه استانی، افزود: حدود ساعت 15 و 30 دقیقه امروز سوت این بازی در سالن سه هزار نفری هندبال سربداران این شهرستان به صدا در می آید.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار با وجود امتیاز مساوی با تیم فولاد مباركه سپاهان ، به دلیل تفاضل گل بیشتر تیم اصفهانی ، در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد.

عصر امروز در هفته هجدهم و آخر این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.