اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1391 / کد مطلب: 2729 / نظرات: 1

آخرین هفته لیگ برتر هندبال /


تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار ذوب آهن اصفهان را مغلوب كرد


تیم ثامن الحجج ع سبزوار ذوب آهن اصفهان را مغلوب كرد  در آخرین هفته بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور ، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در رقابتی حساس میهمان خود ذوب آهن اصفهان را مغلوب كرد.
  
 
به گزارش ایرنا در این بازی كه عصر دوشنبه در سالن هندبال سربداران سبزوار ،مهد هندبال ایران برگزار شد تیم ثامن الحجج میهمان اصفهانی خود را با نتیجه 28 بر 21 شكست داد.

نیمه نخست این بازی با نتیجه مساوی 13 بر 13 پایان یافت.

مسابقه حساس بین تیم های ثامن الحجج و ذوب آهن با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد.

این رقابت را علیرضا موسویان و حمید تقوی از تبریز قضاوت كردند و علی حیات پور ناظر فدراسیون و عبداله كافی ناظر داوری در این مسابقه بودند.

در بازی حساس دیگر هفته پایانی رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور و همزمان با این مسابقه ،تیم فولاد مباركه سپاهان به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش رفت و این تیم را با نتیجه 36 بر 33 شكست داد.

تیم های فولاد مباركه سپاهان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) با برد مقابل حریفان خود در این دو بازی 32 امتیازه شدند كه تیم فولاد مباركه با تفاضل گل بیشتر عنوان قهرمانی را از آن خود كرد ، تیم ثامن الحجج سبزوار نایب قهرمان شد و ذوب آهن اصفهان با 26 امتیاز بر سكوی سوم قرار گرفت.

این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال كشور با حضور 10 تیم برگزار شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.