اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 خرداد 1391 / کد مطلب: 2734 / نظرات: 1

29 خرداد/


بزرگداشت زنده یاد استاد دکتر شریعتی در روستای زادگاهش مزینان برگزار می شود


بزرگداشت  زنده یاد استاد دکتر شریعتی در روستای زادگاهش مزینان برگزار می شود  روح ا... مهری /عضو شورای اسلامی روستای مزینان از برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی در زادگاهش خبر داد و گفت  : قرار است این مراسم در روز 29 خرداد ماه جاری با حضور شماری از مسئولان و  چهره های فرهنگی در مزینان برگزار شود.

محمد مزینانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود : از سوی این شورا دعوت نامه ای برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در سالگرد این اندیشمند فرزانه در محل زادگاهش ارسال شده است .

وی با اشاره به احتمال حضور غلامحسین نوذری وزیر سابق نفت و  یکی از مشاوران فعلی وزیر نفت تصریح کرد:  برای شرکت در این مراسم از " شهاب الدینی" یکی معاونین وزارت نفت نیز دعوت شده است .

وی همزمانی سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) و سالگرد دکترشریعتی را خاطر نشان شد و گفت : اجرای برنامه های فرهنگی و قرائت اشعار در مدح پیامبر(ص)  سخنرانی و قرائت مقاله از جمله برنامه های این روز خواهد بود.

وی حضور چهره های فرهنگی و دانشجویی را در این مراسم  یاد آور شد و گفت : برنامه های جانبی از جمله نمایشگاه عکس و پوستر و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه   خواهد بود.

وی همچنین حضور بر سر مزار شهدا و بازدید از کاروانسرای تاریخی مزینان و تندیس دکتر شریعتی  نیز در پایان مراسم صورت خواهد گرفت .

29 خرداد مصادف با سالگرد دکتر علی شریعتی است که همه ساله در محل زادگاهش روستای مزینان از توابع شهرستان داورزن یادبودی برپا می شود  .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.