اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 مرداد 1390 / کد مطلب: 275 / نظرات: 0

رييس بهزيستي سبزوار:


اين اداره با توجه به وظايف گسترده و خطير نيازمند مشاركت خيران است


اين اداره با توجه به وظايف گسترده و خطير نيازمند مشاركت خيران است
 رييس بهزيستي سبزوار خواستار كمك هاي مردم و خيران شد و گفت: اين اداره با توجه به وظايف گسترده و خطير نيازمند مشاركت خيران است . 
   'محمد حسين هادوي فر' روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: اداره بهزيستي سبزوار 12 هزار و 844 خانواده با جمعيتي معادل 41 هزار و 566 نفر را تحت پوشش دارد.
وي مددجويان اين اداره را شامل معلولان ، بيماران رواني مزمن، سالمندان ،كودكان و خانواده هاي بي سرپرست برشمرد و اضافه كرد: اين اداره همچنين ساماندهي كودكان خياباني ، دختران و پسران فراري و بيماران رواني رها شده را برعهده دارد.
وي ساماندهي كارتن خواب ها ، ترك اعتياد معتادان ، فعاليتهاي اورژانس اجتماعي ، پيشگيري از معلوليت ها و آسيب هاي اجتماعي ، مهدهاي كودك ، نظارت بر مراكز بهزيستي غيردولتي و نظارت بر مؤسسات خيريه را هم برعهده اين اداره عنوان كرد.
هادوي فر، اشتغال زايي ، مسكن ،پرداخت هزينه تحصيلي به دانشجويان و دانش آموزان معلول و فرزندان بي سرپرست ، پرداخت دارو و درمان از محل مشاركتهاي مردمي ، اطعام ، افطاري ، تهيه پوشاك و مواد غذايي و توزيع سبد هاي كالا در ماه مبارك رمضان را بخشي از كمك هاي اين اداره به مددجويان تحت پوشش ذكر كرد.
اين مسوول گفت: خيران مي توانند از طريق شماره حساب مشاركت هاي بهزيستي سبزوار به شماره
84/61346496 در تمامي شعب بانك ملت با اين اداره براي كمك به نيازمندان مشاركت مادي كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.